- ons jun 20, 2007 13:04
Den senaste tiden när jag knutit upp Millie isjalen har hon varje gång efter en stund blivit sned. Hon har nästa alltid huvudet åt vänster och det är precis son att efter en liten stund så trycker hon till och så hänger hela hon åt vänster. Inte så att jag behöver stötta henne för hon sitter fortfarande bra i sjalen men det ser lite konstigt ut när hon hänger på sniskan.
Det blir likadant i både vävd och trikå sjalen. Jag har provat att knyta olika hårt. Knyter omslutet kryss. Är det jag som gör fel eller är det Millie som gör att det blir så? Kan jag göra något åt det? Brukar stoppa in hennes huvud under sjalen på höger axel och då blir det bättre men om hon är vaken vill hon inte ha huvudet fast.
Det blir likadant i både vävd och trikå sjalen. Jag har provat att knyta olika hårt. Knyter omslutet kryss. Är det jag som gör fel eller är det Millie som gör att det blir så? Kan jag göra något åt det? Brukar stoppa in hennes huvud under sjalen på höger axel och då blir det bättre men om hon är vaken vill hon inte ha huvudet fast.