Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Den senaste tiden när jag knutit upp Millie isjalen har hon varje gång efter en stund blivit sned. Hon har nästa alltid huvudet åt vänster och det är precis son att efter en liten stund så trycker hon till och så hänger hela hon åt vänster. Inte så att jag behöver stötta henne för hon sitter fortfarande bra i sjalen men det ser lite konstigt ut när hon hänger på sniskan.

Det blir likadant i både vävd och trikå sjalen. Jag har provat att knyta olika hårt. Knyter omslutet kryss. Är det jag som gör fel eller är det Millie som gör att det blir så? Kan jag göra något åt det? Brukar stoppa in hennes huvud under sjalen på höger axel och då blir det bättre men om hon är vaken vill hon inte ha huvudet fast.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror hon gillar att sitta så bara. fast det ser ju lite konstigt ut så helst vill man ju att de ska sitta rakt :wink: men det ska inte vara någon fara. är det inte obekvämt för dig så låt henne hållas tycker jag.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Nej det är inte obekvämt för mig. Men jag tycker att det borde vara det för henne fast hon verkar nöjd. Hon kanske har bätter utsikt lite på sniskan!
Användarens profilbild
Av jag71
Maddemoa skrev:Nej det är inte obekvämt för mig. Men jag tycker att det borde vara det för henne fast hon verkar nöjd. Hon kanske har bätter utsikt lite på sniskan!
Det tror jag på! hon väljer helt enkelt att sitta så. Skrutt (eller om det var en av små töserna) satt också väldigt specielt, folk frågade om det verkligen var bra för barnet att bära så. :lol: Glatt svarade ajg att det måste vara bra för det var så som den i sjalen ville sitta!
Användarens profilbild
Av asa
Mitt oxå, jag trodde han var den enda :D
Av Talula
Siri var alltid lite högervriden (hur ska det gå :shock: :lol: )...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?