Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag välja?

Sy en ny MT!
5
25%
Beställ en Ergo!
9
45%
Annat alternativ...
6
30%
Tja, som rubriken; kan inte bestämma mig! känner att jag behöver något mer att bära i inför semestern! Kommer att bli en hel del vandrande och lillen vill bli buren mycket! (har rebozoringis o bali baby breeze, båda bra, men ringsjal = korta stunder, balin = krånglig att knyta ute) Och han är rätt så stor o tung redan! ca 7,2 kg skulle jag tippa...
Så hjälp mig! ska jag:
* sy en ny MT? + har sytt en i mindre stl som jag sålt, blev bra och skön att bära i, o nu "kan" jag ju sy den. - har letat tyg men inte hittat något. har jag tid att sy?
* beställa en ergo? + "färdig", bra 2:a handsvärde? - ej provat, dyr, hinner den komma innan nästa fredag?
*annat alternativ? vad?

Bra att veta:
Maken har aldrig burit i MT:n däremot rebozoringisen med kommentaren att han ska göra en egen...
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag tycker MT avlastar betydligt mindre än ergo så jag röstade ergo ;-)
Av anna m
Jag röstade på mt eftersom jag inte tycker att ergon är fin. Fåfängan framför allt :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag röstade oxå på annat.
Å med annat menar jag sy en MT å köp en ergo! :wink: :twisted:
Av dora
jag tycker ergo, den kommer du ha nytta av hur mycket som helst. är sval och jag tycker den avlastar jättebra, samt har ett bra andrahandsvärde, och jag tycker den är sportigt snygg med :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Nebulosa skrev:Annat: Beställ en Ergo OCH sy en MT. :wink:
:lol: tack! satt o funderade lite så under middagen, så kan jag sy en -mT när jag hittar tyg....

först tyckte jag inte det var så snygga, men nu idag hittade jag en bild på en färg som var snygg. men egentligen är jag sugen på en beco, men det har jag läst mig till här att den noig inte passar mig... finns lite för mycket av mig :cry:
Användarens profilbild
Av Monique29
Ergo!
Av Aelia
Jag tycker att du ska köpa en ergo och sy en mei tai :twisted:
Användarens profilbild
Av jag71
:iagree:
Användarens profilbild
Av ernamalin
jag71 skrev:
:iagree: Absolut!

Som du sa, Ergon har ett bra andrahandsvärde och en MT behöver ju inte bli så dyr så det är väl värt att investera i båda!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
SY EN MT med breda axelband! Avlastar helt underabart, definitivt bättre än ergo enligt mig, och så kan man ju få den precis så snygg som man vill!
Användarens profilbild
Av bellisbella
MammaTillFelicia skrev:SY EN MT med breda axelband! Avlastar helt underabart, definitivt bättre än ergo enligt mig, och så kan man ju få den precis så snygg som man vill!
:help: vad svårt det ska vara! ditt förslag är då definivt billigare!
Har dessutom suttit och letat nu och den färgen jag vill ha - Tranbär - verkar slut överallt! :shock:
Användarens profilbild
Av tinaw
MammaTillFelicia skrev:SY EN MT med breda axelband! Avlastar helt underabart, definitivt bättre än ergo enligt mig, och så kan man ju få den precis så snygg som man vill!
Säger detsamma men avstår från att rösta, känner mig lite partisk i frågan :oops:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Även om jag är lite partisk :roll: tar jag mig friheten att svara :wink:
Håller med tidigare talare - köp en bärsele och sy en MT med riktigt breda(!) axelband (om du känner att du har tiden att sy) 8)
bellisbella skrev:
:help: vad svårt det ska vara! ditt förslag är då definivt billigare!
Har dessutom suttit och letat nu och den färgen jag vill ha - Tranbär - verkar slut överallt! :shock:
Den ser ut att finnas hos www.knyt-an.se :wink:
Användarens profilbild
Av emelie
mammahappy skrev:Jag röstade oxå på annat.
Å med annat menar jag sy en MT å köp en ergo! :wink: :twisted:

men om man måste välja en, så säger jag Ergo.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?