- tor jun 21, 2007 17:08
Tja, som rubriken; kan inte bestämma mig! känner att jag behöver något mer att bära i inför semestern! Kommer att bli en hel del vandrande och lillen vill bli buren mycket! (har rebozoringis o bali baby breeze, båda bra, men ringsjal = korta stunder, balin = krånglig att knyta ute) Och han är rätt så stor o tung redan! ca 7,2 kg skulle jag tippa...
Så hjälp mig! ska jag:
* sy en ny MT? + har sytt en i mindre stl som jag sålt, blev bra och skön att bära i, o nu "kan" jag ju sy den. - har letat tyg men inte hittat något. har jag tid att sy?
* beställa en ergo? + "färdig", bra 2:a handsvärde? - ej provat, dyr, hinner den komma innan nästa fredag?
*annat alternativ? vad?
Bra att veta:
Maken har aldrig burit i MT:n däremot rebozoringisen med kommentaren att han ska göra en egen...
Så hjälp mig! ska jag:
* sy en ny MT? + har sytt en i mindre stl som jag sålt, blev bra och skön att bära i, o nu "kan" jag ju sy den. - har letat tyg men inte hittat något. har jag tid att sy?
* beställa en ergo? + "färdig", bra 2:a handsvärde? - ej provat, dyr, hinner den komma innan nästa fredag?
*annat alternativ? vad?
Bra att veta:
Maken har aldrig burit i MT:n däremot rebozoringisen med kommentaren att han ska göra en egen...