Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
alp skrev:Börjar fundera på långsjal och didymos-bilderna får det att se så enkelt ut... Vem säljer didymos i Sverige? Ni som har långsjal och vet - hur skiljer sig Didymos från andra? Ska man tänka på något särskilt när man väljer sort?Didymos är gjord av ekologiskt odlad bomull, det är därför den är så dyr. Den är lite smalare än Storchenwiegen, annars tror jag inte att det är så stor skillnad. Det är nog lika lätt eller svårt att knyta en Didymos som en annan vävd sjal. På www.babydesign.se kommer Ingrid att ta hem Hoppedizen som också är en vävd långsjal, den kommer att bli rätt billig, lite över 500 kronor. Det kanske kunde vara ett alternativ.
Katharina skrev:Jag upplever didymosen som lite tjockare än storchenwiege. Det kan kännas väldigt främmande att snurra in sig i en lång didy om man inte är riktigt säker ;-) Det är mycket tyg och kanske inte så lätt att hantera på en gång.Så du tycker att Didymosen är tjockare än Storken? Jag har ju bara testat en Didymos som en kompis har och jag kommer inte riktigt ihåg hur tjock den kändes. Men sen är det tydligen så att just Leo-sjalarna är lite tunnare än de andra Storkarna. Min Inka känns rätt tjock.
Men du gör helt rätt som provar med lakan först. Om du vill ha en lätt och tunn sjal så rekomenderar jag inte didymosen.
Lin skrev:[Vad lustigt egentligen... Men det gör det ju också lite roligare, då finns det ju ännu fler olika sjalar att välja på!
ja, men också ännu mer förvirrande (trodde inte det var möjligt...)för oss som precis börjat upptäcka sjalvärlden. Jag vill absolut ha en tunn sjal och trodde storken var den kraftigaste av dem men där hade jag visst fel.
alp skrev:De riktigt tunna sjalarna är ju Ella Roo och Amazonas Antigua, då kanske du ska välja mellan dem. De andra är rätt tjocka, fast skiljer sig ju tydligen något åt.Lin skrev:[Vad lustigt egentligen... Men det gör det ju också lite roligare, då finns det ju ännu fler olika sjalar att välja på! :D
ja, men också ännu mer förvirrande (trodde inte det var möjligt...)för oss som precis börjat upptäcka sjalvärlden :roll: . Jag vill absolut ha en tunn sjal och trodde storken var den kraftigaste av dem men där hade jag visst fel.
sillen skrev:Jag har en Didy/Katja, erkänner att den låg i skåpet ett par månader innan jag kände mig mogen att ta itu med den tjocka gardinen - MEN vad jag ångrar att jag inte gjorde det tidigare!Alltså ju äldre barn, desto mer uppskattar man stadiga sjalar tycker jag. Jag har gått från Babybundler till Ella roo till Storchenwiege. Känner verkligen att min sprattlige pojke sitter jätte bra i Storchenwiegen.
Den känns inte tjock och korvig alls; utan trygg, ombonad, nästan som skräddarsydd för just mig och Pytte!
alp skrev:har tittat på storkis-sjalarna - någon som vet om tyget ulli är av det tjocka eller tunna storkis-tyget? tror ni alla leo är tunnare (såg att leo rouge ska vara lite tunnare)?Hej!
Katharina skrev:Jag upplever didymosen som lite tjockare än storchenwiege. Det kan kännas väldigt främmande att snurra in sig i en lång didy om man inte är riktigt säker ;-) Det är mycket tyg och kanske inte så lätt att hantera på en gång.Katharina, varför kör du inte Didyn några gånger i tvättmaskinen, så att den blir lite mjukare?
Men du gör helt rätt som provar med lakan först. Om du vill ha en lätt och tunn sjal så rekomenderar jag inte didymosen.
Katharina skrev:Ok, jag förstår. Jag har ju också läst att just Didyn behöver man inte tvätta innan man använder den. Det ska man ju göra med andra sjalar helst.Helena skrev:Jag är lite rädd att den ska krympa så jag inte kan knyta fram :oops:
Katharina, varför kör du inte Didyn några gånger i tvättmaskinen, så att den blir lite mjukare?
Men det låter som om jag inte gillar den och så är det inte ;-) Jag älskar didyn men tycker den är lite speciell.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?