Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
:lol: Jag är en super mamma (ja det visst vi ju alla redan men ändå :wink: ).

Barnen har varit sjuka ett par dagar och pappan är bortrest till slutet av nästa vecka och nu började kylskåpet eka tomt :shock:
Igår fuskade jag och beställde hem mat, när jag varken orkade laga mat eller ville.

Men idag är ju en ny dag och mat måste i ju äta. Efter frukosten får jag på barnen och mig själv kläder och vi börjar vår stora vandring mot affären. Isaac träffar en gubbe som han leker lite mer :lol: Och plötsligt har vi nått affären.
På väg hem orkar inte Isaac gå mer. Han blir ännu mer gnällig och jag har bara buggan ( 8) ) med. Fram med gåsen och upp med Isaac på magen och så traskar vi på. Han tänker sova och det var ju inte riktigt planen, upp med honom på ryggen istället, och är klar lagom till Elin vill upp hon med. Ner med henne i mamecon som jag redan har knutit på. Och så framåt igen. Ganska många extra kilon blir det ju...närmare 22 stycken :shock:
En kvinna stannar mig, skrattar lite och tycker det ser bra ut och undrar om det inte går lättare att lägga ner (och här tänker jag nej det går inte att lägga ner någon i vagnen) påsarna i vagnen?
:oops: Något lättare kanske. Lägger ner dom två påsarna och går vidare och så ropar hon: Du är en riktig supermamma du :lol:
Av dora
:lol: vilken stark supermamma du är!
Användarens profilbild
Av boosten
:lol: Jösses, vilken tur att hon kom förbi med ett gott råd! :lol: Tokfia :wink:
Av eamane
:lol: Så kan det vara, man är blind för vad man kan använda vagnen till :)
Av anna m
Jisses, du fixade det ute?! Smart att redan ha knutit på mamecon :) Och tur att det kom en kvinna och talade om för dig att du inte behövde bära kassarna oxå :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Klart att du är supermorsan ju!!!
Användarens profilbild
Av jag71
VIsst blir man typ två meter längre när man inser hur duktig man är.
Användarens profilbild
Av Annika80
hihi, ja två barn i sjal + 2 kassar det är ju supermorsa! Vagnen är bra att köra kassar i det märkte jag sist jag handlade med.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: :tumsup: Härligt med någon som vågade säga ngt också! :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
haha ja kul att folk vågar säga något, det piggar ju ofta upp! (om det är ngt bra då såklart..)
klart du är supermamma!
Användarens profilbild
Av Bina
Haha härligt!! Du är en jäkel på massa saker! :D
Användarens profilbild
Av mojsan
Wow! en fram o en bak, det är tungt! Själv gick jag idag från andra sidan centrum med lillasyster på magen i mei tai, stroasyster på ståbräda och en herrans massa grejor i vagnen.
Av Tyche
:lol: Jag tycker det är rätt roligt, HUR kunde jag INTE komma på idén att lägga kassarna i vagnen? Varför släpa på dom liksom? Men nejdå, bära var det enda som existera i mitt vackra huvud :lol:

Och visst var det tur att jag knytit på mig mamecon innan fast let´s face it jag har den alltid knyten IFALL hon vill komma upp och åka. (Så jag inte går utan den - it´s been known to happen :oops: ).

Gåsen avlastade faktiskt OTROLIGT bra för att vara så tunn. Isaac väger ändå över 14 kg :shock: Min lilla kille :heart:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Dags för en konkurrerande blogg? Zupermamman.se kanske? :lol:

Men, de senaste gångerna jag har varit på stan har vagnen varit just shoppingvagn. Bär lillen i sjalen o tänker; rackarns vad skulle jag ta med vagnen för, men ok, den är bra att lägga alla kassar i... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?