- fre jun 15, 2007 12:20
Jag är en super mamma (ja det visst vi ju alla redan men ändå
).
Barnen har varit sjuka ett par dagar och pappan är bortrest till slutet av nästa vecka och nu började kylskåpet eka tomt
Igår fuskade jag och beställde hem mat, när jag varken orkade laga mat eller ville.
Men idag är ju en ny dag och mat måste i ju äta. Efter frukosten får jag på barnen och mig själv kläder och vi börjar vår stora vandring mot affären. Isaac träffar en gubbe som han leker lite mer
Och plötsligt har vi nått affären.
På väg hem orkar inte Isaac gå mer. Han blir ännu mer gnällig och jag har bara buggan (
) med. Fram med gåsen och upp med Isaac på magen och så traskar vi på. Han tänker sova och det var ju inte riktigt planen, upp med honom på ryggen istället, och är klar lagom till Elin vill upp hon med. Ner med henne i mamecon som jag redan har knutit på. Och så framåt igen. Ganska många extra kilon blir det ju...närmare 22 stycken
En kvinna stannar mig, skrattar lite och tycker det ser bra ut och undrar om det inte går lättare att lägga ner (och här tänker jag nej det går inte att lägga ner någon i vagnen) påsarna i vagnen?
Något lättare kanske. Lägger ner dom två påsarna och går vidare och så ropar hon: Du är en riktig supermamma du

Barnen har varit sjuka ett par dagar och pappan är bortrest till slutet av nästa vecka och nu började kylskåpet eka tomt

Igår fuskade jag och beställde hem mat, när jag varken orkade laga mat eller ville.
Men idag är ju en ny dag och mat måste i ju äta. Efter frukosten får jag på barnen och mig själv kläder och vi börjar vår stora vandring mot affären. Isaac träffar en gubbe som han leker lite mer

På väg hem orkar inte Isaac gå mer. Han blir ännu mer gnällig och jag har bara buggan (

En kvinna stannar mig, skrattar lite och tycker det ser bra ut och undrar om det inte går lättare att lägga ner (och här tänker jag nej det går inte att lägga ner någon i vagnen) påsarna i vagnen?

Mamma till
två fantastiska små människor 
♥ Family ♥
where life begins and love never ends ♥

♥ Family ♥
where life begins and love never ends ♥