- ons jun 13, 2007 11:25
Idag var vi på skolavslutning...och lilltjejen bars som vanligt i sjal. Många beundrande blickar mötte vi, och många som kommenterade hur mysigt det såg ut.
På väg hem så hade jag lilltjejen på ryggen och grabbarna gick ju brevid. Helt plötsligt så stannar en bil till i höjd med oss. Först tänkte jag att det var nån förälder till nåt barn som ville hejja, men jag kände inte igen mannen med det stora leendet bakom ratten
Många tankar svischade förbi i huvudet. Så vevar han ner rutan och hojtar; Det är första gången jag ser nån bära i sjal i Sverige!! I mitt hemland är det jättevanligt, men här...här har jag aldrig sett det förut. Härligt!! Oj vad paff jag blev
men jag svarade att ja det är ju jättebra att bära så här. Och sen åkte han vidare....

På väg hem så hade jag lilltjejen på ryggen och grabbarna gick ju brevid. Helt plötsligt så stannar en bil till i höjd med oss. Först tänkte jag att det var nån förälder till nåt barn som ville hejja, men jag kände inte igen mannen med det stora leendet bakom ratten

Mamma till 2 fantastiska grabbar och 1 underbar liten tjej