Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Idag var vi på skolavslutning...och lilltjejen bars som vanligt i sjal. Många beundrande blickar mötte vi, och många som kommenterade hur mysigt det såg ut. :D

På väg hem så hade jag lilltjejen på ryggen och grabbarna gick ju brevid. Helt plötsligt så stannar en bil till i höjd med oss. Först tänkte jag att det var nån förälder till nåt barn som ville hejja, men jag kände inte igen mannen med det stora leendet bakom ratten :? Många tankar svischade förbi i huvudet. Så vevar han ner rutan och hojtar; Det är första gången jag ser nån bära i sjal i Sverige!! I mitt hemland är det jättevanligt, men här...här har jag aldrig sett det förut. Härligt!! Oj vad paff jag blev :shock: men jag svarade att ja det är ju jättebra att bära så här. Och sen åkte han vidare....

:lol:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Nejmen vad kul! Sådant värmer ju i hjärtat :) .

Igår var jag och O på sommarfest på jobbet, O åkte sjal nästan hela kvällen och var jättenöjd. Vi fick massor av positiva kommenarer om hur mysigt det såg ut... En av killarna ville åka hem direkt och starta tillverkningen av ett eget litet sjalbrn! :lol:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Visst är det härligt när man får så många positiva komentarer. Man känner sig lite extra stolt.
Användarens profilbild
Av Edith
Vad roligt! Sån't blir man glad i hela kroppen av. :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad roligt med en sån kommentar!
Användarens profilbild
Av emelie
Vilken underbar kommentar! :app:
Man blir ju glad i hela kroppen bara av att läsa om det. :D
Användarens profilbild
Av Monique29
Underbart att höra.
Användarens profilbild
Av Monique29
Var såg han ut att komma ifrån?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Vilken härlig spontanitet! :D
Användarens profilbild
Av annemi
Monique29 skrev:Var såg han ut att komma ifrån?
Mjaa, kanske Indien eller Indonesien eller nåt sånt :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
Dagen blir ju direkt lite roligare när man får såna fina kommentarer :D
Användarens profilbild
Av Deja
Vad kul att han stannade bilen och var så glad :D En kollega till mig kände också igen sjalbärandet från sitt hemland när jag hälsade på med Elias i sjal på jobbet. Han kommer från Iran.
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Vad kul, jag var med om precis samma sak idag :D

"Min" sa nånting om att det är det bästa för barnet att man "bär på axlarna" (jag bar i ryggsäcksknytning, vet inte hur han tänkte riktigt) och att det är ovanligt i Sverige för att här kör många sina barn långt ifrån sig i vagn, och att barn ska vara nära...

Men han blev också jätteglad att se någon som gjorde det han tyckte var bäst för barn :D
Användarens profilbild
Av Korp
:D
Jag har fått liknande kommentarer från en sydamerikansk man och från en etiopisk kvinna. Det är bra för barnet att höra ett hjärta slå sa mannen. :heart:

Båda har dock frågat enligt vilken tradition jag knyter och verkat smått chockade över mängden tyg. :shock:

Tror jag måste starta en tråd om det
Av anna m
Vad kul :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?