- fre maj 25, 2007 21:53
och sedan knyter ner det. Vilken knytning är lättast att använda då så att man inte väcker barnet?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:X-omslut 1 eller 2, alltså de "vanliga" knytningarna.Vad är x-omslut 1 och 2?
3-barns mor skrev:Det är sammalikazandrama skrev:X-omslut 1 eller 2, alltså de "vanliga" knytningarna.Vad är x-omslut 1 och 2?
Alltså jag förstår lite vad du menar, men jag kan bara namnen Omslutet kryss och Dubbelt omslutet kryss osv.
Groover skrev:Förstod nästan det3-barns mor skrev:Det är sammalikazandrama skrev:X-omslut 1 eller 2, alltså de "vanliga" knytningarna.Vad är x-omslut 1 och 2?
Alltså jag förstår lite vad du menar, men jag kan bara namnen Omslutet kryss och Dubbelt omslutet kryss osv.
anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där
MAn knyter bara upp och sätter sig i sängen och hissar ner barnet från ryggen - om man samsover alltså. I en spjälsäng funkar det nog inte, men såna har vi inte i det här hushållet
jag71 skrev:Tre barn i sängen funkar utmärkt om man sparkar ut den snarkande mannen. Samsovning med vuxna karlar tycker jag är överskattat.anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där
MAn knyter bara upp och sätter sig i sängen och hissar ner barnet från ryggen - om man samsover alltså. I en spjälsäng funkar det nog inte, men såna har vi inte i det här hushållet) och jag hivar ner dem på vår sängen och sen lyfter jag ner dem i spjälsängen.
anna m skrev:jag71 skrev:Tre barn i sängen funkar utmärkt om man sparkar ut den snarkande mannen. Samsovning med vuxna karlar tycker jag är överskattat.anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där
MAn knyter bara upp och sätter sig i sängen och hissar ner barnet från ryggen - om man samsover alltså. I en spjälsäng funkar det nog inte, men såna har vi inte i det här hushållet) och jag hivar ner dem på vår sängen och sen lyfter jag ner dem i spjälsängen.
anna m skrev:Jag tycker ju inte det.jag71 skrev:Tre barn i sängen funkar utmärkt om man sparkar ut den snarkande mannen. Samsovning med vuxna karlar tycker jag är överskattat.anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?