Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Jag/vi använde Xomslut, det var aldrig några problem att lägga ner då.
Användarens profilbild
Av zandrama
X-omslut 1 eller 2, alltså de "vanliga" knytningarna.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
zandrama skrev:X-omslut 1 eller 2, alltså de "vanliga" knytningarna.
Vad är x-omslut 1 och 2?
Alltså jag förstår lite vad du menar, men jag kan bara namnen Omslutet kryss och Dubbelt omslutet kryss osv.
Användarens profilbild
Av Groover
3-barns mor skrev:
Vad är x-omslut 1 och 2?
Alltså jag förstår lite vad du menar, men jag kan bara namnen Omslutet kryss och Dubbelt omslutet kryss osv.
Det är sammalika :-)
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Groover skrev:
3-barns mor skrev:
Vad är x-omslut 1 och 2?
Det är sammalika :-)
Förstod nästan det :D ,men är det den dubbla som är 2:an?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tycker att det är lite samma lika oavsett vilken knytning jag använder... det enda som går bort är nog bärpåsen! :D

(han sitter så förfärligt bra och stadigt i den att det är svårt att lirka oss ur den... :wink: )
Av anna m
Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.
MAn knyter bara upp och sätter sig i sängen och hissar ner barnet från ryggen - om man samsover alltså. I en spjälsäng funkar det nog inte, men såna har vi inte i det här hushållet :)
Av Pétronille
Jag knyter upp lillan som vanligt, dvs i omslutet kryss på ryggen. När hon somnat in rullar jag upp sjalen och stjälper ner henne i sängen; hon brukar inte vakna, åtminstone inte mer än att hon somnar in igen på en gång.
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.
MAn knyter bara upp och sätter sig i sängen och hissar ner barnet från ryggen - om man samsover alltså. I en spjälsäng funkar det nog inte, men såna har vi inte i det här hushållet :)
Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där :D ) och jag hivar ner dem på vår sängen och sen lyfter jag ner dem i spjälsängen.
Av anna m
jag71 skrev:
anna m skrev:Jag söver i ryggsäck och det är superenkelt att lägga barnen sen. Och när man har tvillingar så är det enkelt att lyfta upp det andra barnet om det vaknar och är ledset t ex.
Kan ju bara hålla med där! Fast vi har spjälsängar (skulle inte funka med tre barn i sängen - bara skrutt är jobbig nog att ha där :D ) och jag hivar ner dem på vår sängen och sen lyfter jag ner dem i spjälsängen.
Tre barn i sängen funkar utmärkt om man sparkar ut den snarkande mannen. Samsovning med vuxna karlar tycker jag är överskattat.
Av Pétronille
anna m skrev:
jag71 skrev:
Tre barn i sängen funkar utmärkt om man sparkar ut den snarkande mannen. Samsovning med vuxna karlar tycker jag är överskattat.
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev:
jag71 skrev:
Jag tycker ju inte det. :wink: har faktiskt problem att sova om mannen inte ligger brevid. :oops:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag tycker vad som helst bara man får till med huvudet. Ellen gillar INTE x-omslut för då har hon ingenstans att borra ner huvudet. Helst Patapumen eller tibetansk ryggsäck om man knyter högt upp så att hon kan borra ner sig i min nacke.

Jag har testat att lägga ner henne försiktigt eller att ta ner henne precis som jag tar ner henne när hon är vaken. Spelar ingen roll. Hon skruvar lite på sig och vaknar ändå inte...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Alven
Jag söver nästan alltid i MT, och då är det ju inget problem. Annars vanligt omslutet X, lindar upp sjalen med en hand under rumpan och står tillslut utan sjal med sovande bebis i famnen. Då lägger jag bara ner henne. Om jag bär på ryggen gör jag som avanstående skrivit...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?