- ons maj 23, 2007 10:15
Här har jag i godan ro tänkt att "tralala, nya babyn ska jag bära i sjal, för det avlastar ju bättre", och inte anat att det är en sådan vetenskap. Nu är jag helt förvirrad och konfunderad.
I sommar har jag ju förstått att Mobyn kan bli alldeles för varm. Alltså kanske jag måste, förr än jag tänkt, fundera på en vävd sjal. Och hade inte ni funnits hade jag köpt den billigaste och varit nöjd så, men nähä då. Nu måste jag ju överväga alla möjligheter. Och än har jag inte ens provat en långsjal, så vet inte vilken längd som vore bäst. Och kanske sele vore ännu bättre, dvs. skulle passa bättre in i min/vår liiiivsstiiiil lixom. Eller Mei Tai. Jag veeeeet inte... Och ska jag köpa eller sy själv? Och vilken fäääärgggg dååååå....

Fy er. Fy fy er.

Här har jag i godan ro tänkt att "tralala, nya babyn ska jag bära i sjal, för det avlastar ju bättre", och inte anat att det är en sådan vetenskap. Nu är jag helt förvirrad och konfunderad.

Fy er. Fy fy er.

Maxima & Minima är födda -95 och -97, och Minimus 4/4 -07. Får grymt ont i ryggen av att bära i Patapumen - missnöjd och grinig är jag.