Kan inte låta bli att skratta gott åt det här uttalandet för du formulerar dig så roligt! Det verkar ju som om du tar det med gott humör också.

Det ärju samma typ av resonemang som när man säger att barn som får tutte för länge inte kommer att vilja äta annan mat. Vad gäller sjalbarn och runtrullning krypning etc så var min fia ganska normaltidig med de flesta sådana saker, men när hon väl kommit igång med att krypa så ärhon tillsammans med en annan gosse bland föräldragruppens barn, som han var väldigt tidig motoriskt med allt, den som är allra mest livlig och fysiskt energisk och kryper med rasande fart åt alla håll, medan ett par andra bebbar som de legat i vagn mest för jämnan sitter lojt i ett hörn och inte försöker ta sig åt vare sig det ena eller det andra hållet. Så det är klart att bebisar är olika, och för övrigt är det obegripligt varför en bebis som rullas runt i en vagn skulle ha så mycket större ambitioner att vara motoriskt aktiv än en som sitter i sjal... det är ju inte ens logiskt...[/quote]
Klart jag tar det med ro, det var 23 år sen hon hade bebis själv så vad vet hon!

Förövrigt verkar min vilding inte vara en vilding överhuvudtaget, han har fortfarande inte vänt sig.... och sitter mest tyst o snällt och tittar på alla roliga människor! Trots att jag har burit honom, så tyvärr är det ingen garanti åt nåt håll!

Men det positiva är att jag inte behöver oroa mig för att han sak riva huset lr göra illa sig!