Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Var på föräldragrupp igår och oooj vad jag är glad för det! Redan när jag kom dit fick jag beröm för sjalandet: "vilken snits du har fått!". Sedan fortsatte det bara. Mysigt, bekvämt, mycket bättre än Babybjörn, kanske skulle skaffa en sån, vi får gå kurs hos dig... :D

O jag som inte ens kan ordentligt, är ju bara så kääär i min sjal (sonen också)! Och sen visar det sig att vi har en sjalbutik här i Eskilstuna också! Livsfarligt och underbart!

Antar att de flesta här har varit med om det, men vad härligt det kändes härom dagen när jag var på promenad. Sällskapet var en kompis med son i barnvagn och hon fick gå och bära honom och dra vagnen, medan Helmer sov sött på min mage. :) Till slut fick kompisens son åka Babybjörn, men den ska nog förvandlas till en sjal så småningom... :twisted:

:blahblah: :blahblah: :rodna:
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter toppen! :tumsup:
Användarens profilbild
Av P
Superduperbra :tumsup:
Användarens profilbild
Av annemi
Jättekul Bild

Vad är det för sjalbutik som finns i Eskilstuna Bild
Av Minea
annemi skrev:Jättekul Bild

Vad är det för sjalbutik som finns i Eskilstuna Bild
:iagree:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ja, visst är det härligt att få beröm!

Jag sprang på en i min föräldragrupp på bvc idag och det lät som om hon ville testa sjal. Jag ska nog råka ta med en för mycket till nästa träff så hon kan testa och kanske till och med låna den ett tag...
Användarens profilbild
Av Edith
annemi skrev:Vad är det för sjalbutik som finns i Eskilstuna
Nu har jag inte varit där och sett den med egna ögon ännu, men enligt lappen på ÖF ska det finnas en på söder. Får bli morgondagens projekt att se om den verkligen existerar. Rapporterar när jag vet. 8)
Användarens profilbild
Av annemi
Emindith skrev:
Nu har jag inte varit där och sett den med egna ögon ännu, men enligt lappen på ÖF ska det finnas en på söder. Får bli morgondagens projekt att se om den verkligen existerar. Rapporterar när jag vet. 8)
Japp, nu är jag nyfiken :roll:
Användarens profilbild
Av sulu
Emindith skrev:
Ja,det måste du!
Ska till E-tuna snart och det lät ju högintressant! :)
Måste jag tipsa gravida syrran om! :hmm:
Användarens profilbild
Av Edith
Ja, det är verkligen härligt att få beröm! Och det bästa kanske är att när det gäller sjalen kan jag till och med suga åt mig, brukar ha svårt för det annars... :roll:

Ytterligare en positiv sida med sjalande! Finns väl bara bra sidor, eller hur? 8)
Av eamane
Emindith skrev:Ja, det är verkligen härligt att få beröm! Och det bästa kanske är att när det gäller sjalen kan jag till och med suga åt mig, brukar ha svårt för det annars... :roll:

Ytterligare en positiv sida med sjalande! Finns väl bara bra sidor, eller hur? 8)
Ja negativa sidor av sjalandet är väl endast att det blir så dyrt när sjal :twisted: drabbar en :)
Användarens profilbild
Av Edith
eamane skrev:Ja negativa sidor av sjalandet är väl endast att det blir så dyrt när sjal :twisted: drabbar en :)
Nää, det är väl jättebra att man får hjälp att göra sig av med några slantar? Är ju så modernt att rensa hemma nu för tiden... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?