- tor maj 10, 2007 10:51
Var på föräldragrupp igår och oooj vad jag är glad för det! Redan när jag kom dit fick jag beröm för sjalandet: "vilken snits du har fått!". Sedan fortsatte det bara. Mysigt, bekvämt, mycket bättre än Babybjörn, kanske skulle skaffa en sån, vi får gå kurs hos dig... 
O jag som inte ens kan ordentligt, är ju bara så kääär i min sjal (sonen också)! Och sen visar det sig att vi har en sjalbutik här i Eskilstuna också! Livsfarligt och underbart!
Antar att de flesta här har varit med om det, men vad härligt det kändes härom dagen när jag var på promenad. Sällskapet var en kompis med son i barnvagn och hon fick gå och bära honom och dra vagnen, medan Helmer sov sött på min mage.
Till slut fick kompisens son åka Babybjörn, men den ska nog förvandlas till en sjal så småningom... 

O jag som inte ens kan ordentligt, är ju bara så kääär i min sjal (sonen också)! Och sen visar det sig att vi har en sjalbutik här i Eskilstuna också! Livsfarligt och underbart!
Antar att de flesta här har varit med om det, men vad härligt det kändes härom dagen när jag var på promenad. Sällskapet var en kompis med son i barnvagn och hon fick gå och bära honom och dra vagnen, medan Helmer sov sött på min mage.

Helmer 070212
Märit 100619
Märit 100619