Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kaffemoster skrev:Ja, jag har en. Jag tycker att den är gosig och mjuk men ändå stadig. Ännu har jag inte upplevt den som varm, men jag har bara använt den i ca en vecka.Okej, funderar på att köpa en sån
(Varför skriver du med fetstil? Det ser så "skrikigt" ut..)
The_Fairy skrev:Läste på någon sida som säljer den att den är till för att bära på magen, går den inte att använda på rygg och höft?inga trikåsjalar är så där j'tte bra att knyta på ryggen med. det går men en vävd sjal är mycket stadigare.
jag71 skrev:Precis som jag71 skriver så är trikåsjalar ffa avsedda för att bära på magen. Men visst går det...The_Fairy skrev:Läste på någon sida som säljer den att den är till för att bära på magen, går den inte att använda på rygg och höft?inga trikåsjalar är så där j'tte bra att knyta på ryggen med. det går men en vävd sjal är mycket stadigare.
Frida med Mea skrev:Precis det går, men jag tror att man behöver vara säkrare på att knyta på ryggen med en trikå än med en vävd eftersom en elastisk ger efter och man måste spänna mer.Just så! Till ryggknyt är en vävd bärsjal helt klart att föredra
Klart an har testat men det är inget som kan rekomenderas precis.
korell skrev:Fast diddeli verkar ju tycka att det funkar bra med trikå på ryggen. Eller var hon ironisknej jag skämtade inte fast det beror ju på vilken trikåsjal det är![]()
Iaf så tror jag också att man måste vara säker på ryggknyt för att få till det.
diddeldi skrev:Mameco tycker jag funkar bra på ryggen! Den är såpass stadig, fast jag skulle väl inte precis gå på långpromenadkorell skrev:Fast diddeli verkar ju tycka att det funkar bra med trikå på ryggen. Eller var hon ironisknej jag skämtade inte fast det beror ju på vilken trikåsjal det är![]()
Iaf så tror jag också att man måste vara säker på ryggknyt för att få till det.. jag har provat med moby och sino, och tycker inte att det funkar så bra. men med bali baby stretch gick det bra, den är bredare och stadigare
Lumlum skrev:Hur stadig är den då?Jag har burit Siri 20 månader och 11 kg i den i en halvtimme (inomhus) utan att tycka att knytningen gled särskilt mycket. Som gossjal skulle jag kunna motivera det, men som enda sjal; tyvärr. Har du ingen möjlighet att prova en på en sjalträff?Är det försvarbart att skaffa en till en 10 månaders på 10 kg?
korell skrev:Fast diddeli verkar ju tycka att det funkar bra med trikå på ryggen. Eller var hon ironisk![]()
Iaf så tror jag också att man måste vara säker på ryggknyt för att få till det.
diddeldi skrev:nej jag skämtade inte fast det beror ju på vilken trikåsjal det ärHåller helt klart med om att det beror på vilken trikåsjal man har för ryggknyt. Vidare tror även jag att man måste vara tämligen säker för att få till en bra knytning.. jag har provat med moby och sino, och tycker inte att det funkar så bra. men med bali baby stretch gick det bra, den är bredare och stadigare
melon skrev:Vet dessvärre ingen som har en sådan...Lumlum skrev:Hur stadig är den då?Jag har burit Siri 20 månader och 11 kg i den i en halvtimme (inomhus) utan att tycka att knytningen gled särskilt mycket. Som gossjal skulle jag kunna motivera det, men som enda sjal; tyvärr. Har du ingen möjlighet att prova en på en sjalträff?Är det försvarbart att skaffa en till en 10 månaders på 10 kg?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?