- sön maj 06, 2007 07:49
När jag har övat på ryggknut de sista dagarna här(efter jag lärde mig det på träffen i Bagis, Tack
) så har L högljutt protesterat när jag har slängt upp honom och börjat böka. På träffen var han helnöjd. Jag har försökt lugna honom och fortsatt men det har inte gått eftersom gråten eskalerat till något konstigt ljud från helvetet. Jag tror inte han gillar att jag håller på och trixar så mycket med honom.
Jag tror att han skulle lugna sig när jag är klar och börjar gå runt lite men det är för stressande att höra sin bebis så där.
Ska jag fortsätta försöka när han gråter eller ska jag vänta och försöka senare eller ska jag lägga ner helt ett tag?
Jag vill verkligen bära på rygg eftersom det ger mig en sån större frihet här hemma.

Jag tror att han skulle lugna sig när jag är klar och börjar gå runt lite men det är för stressande att höra sin bebis så där.
Ska jag fortsätta försöka när han gråter eller ska jag vänta och försöka senare eller ska jag lägga ner helt ett tag?
Jag vill verkligen bära på rygg eftersom det ger mig en sån större frihet här hemma.
L 0702 och lilla D 1103