Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag var och lämnade tillbaka en bröstpump på bvc idag. Min sköterska tog emot, spanade in sjalen och beundrade den. Så hojtade hon på den andra sköterskan och sa "Kolla på det här!" "Vaddå?" undrar den andra sköterskan helt oförstående. Hon blev lite mer intresserad när hon insåg att jag gömt en bäbis i en sjal och inte bara hade en röd fleecetröja under jackan. :lol:

G. hade gosat ner sig ordentligt i sjalen och syntes inte alls. Jag fick också visa hur finurlig Suze's jackan är. 8)

Sen gick vi pappan till mötes i blåsten. Jag är en sjalmamma, det är ju skönt att veta att bäbisen är varm och skyddad i sjal och jacka istället för att måsta kolla av hur han har det i vagnen hela tiden.
Senast redigerad av Cinnamon den fre apr 27, 2007 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gullan
Visst är det kul när man kan "lära" sköterskor något!!! Ja, det är helt fantastiskt att vara sjalmamma och kunna gå ut i snöstorm och drivis med bebis tryggt skyddad under jackan :) Om bara fler mammor kunde förstå det, i stället för att behöva kolla vagnen hela tiden... :roll:
Mina bm här är rätt imponerade, särskilt när de vet att min rygg är "paj" och att jag bär timvis i sjalen!
Användarens profilbild
Av Edith
Cinnamon skrev:Sen gick vi pappan till mötes i blåsten. Jag är en sjalmamma, det är ju skönt att veta att bäbisen är varm och skyddad i sjal och jacka istället för att måsta kolla av hur han har det i vagnen hela tiden.
Åh, ja tänk om man hade haft en sjal (eller ens vetat att det fanns) när sonen var nyfödd. Det var svinkallt ute då! :?

Fick förresten ungefär samma positiva reaktion jag, fast på BVC. Fick berätta om sjalen för ett par sköterskor, som undrade hur jag bar mig åt och tyckte att det såg jättemysigt ut.

Men nästan roligast var att en annan mamma i väntrummet var jätteintresserad och frågade hur man bar sig åt. :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Gullan skrev:
Mina bm här är rätt imponerade, särskilt när de vet att min rygg är "paj" och att jag bär timvis i sjalen!
Samma här! Trodde aldrig att jag skulle kunna bära så länge utan att få ont.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Det blir spännande att se om de andra föräldrarna blir intresserade på föräldrautbildningen på onsdag...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?