- fre apr 27, 2007 18:23
Jag var och lämnade tillbaka en bröstpump på bvc idag. Min sköterska tog emot, spanade in sjalen och beundrade den. Så hojtade hon på den andra sköterskan och sa "Kolla på det här!" "Vaddå?" undrar den andra sköterskan helt oförstående. Hon blev lite mer intresserad när hon insåg att jag gömt en bäbis i en sjal och inte bara hade en röd fleecetröja under jackan.
G. hade gosat ner sig ordentligt i sjalen och syntes inte alls. Jag fick också visa hur finurlig Suze's jackan är.
Sen gick vi pappan till mötes i blåsten. Jag är en sjalmamma, det är ju skönt att veta att bäbisen är varm och skyddad i sjal och jacka istället för att måsta kolla av hur han har det i vagnen hela tiden.

G. hade gosat ner sig ordentligt i sjalen och syntes inte alls. Jag fick också visa hur finurlig Suze's jackan är.

Sen gick vi pappan till mötes i blåsten. Jag är en sjalmamma, det är ju skönt att veta att bäbisen är varm och skyddad i sjal och jacka istället för att måsta kolla av hur han har det i vagnen hela tiden.
Senast redigerad av Cinnamon den fre apr 27, 2007 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
mamma till G (april 2007) och lillen (april 2010)