Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
den funkar på dig med :D
Sen om du gillar den eller inte det är en smaksak :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har haft en BECO och är själv 177 cm och vägde ca 61 kg när jag hade Becon (65 kg nu :lol: ), strl 38/40 på överkroppen och inga bröst att tala om.
Jag tyckte att den vadderade delen av axelbanden var för kort och det gjorde att nylonbandet skavde lite i armhålan. Tyvärr eller tack och lov så slapp man köpa en sån igen. Men snygg vär/är den och bor just nu (tror jag?!) hos Sacha42. Du kan be henne att mäta remmarna kanske och jämföra de på min gamla med den nya hon har och se om de har ändrat måtten sedan jag köpte min sommaren 2005.
Användarens profilbild
Av Anso
Nä men se, där är ju Sacha!
Användarens profilbild
Av sacha42
Bigfoot skrev:Det verkar som om det är sant då...*gråter blod och bittra tårar* :purskis:
alltså Isanna och MarryCherry är bra mkt längre än mig och Becon funkar kalas på dem, så det är nog en fråga om vad man gillar :D
Av Jenny
Jag är hemskt ledsen att säga detta kära Bigfoot men jag tvivlar faktiskt :oops:
Du får hemskt gärna prova min på tisdag dock så vet du säkert!
Användarens profilbild
Av sacha42
Bigfoot skrev:
Tisse skrev:Jag är hemskt ledsen att säga detta kära Bigfoot men jag tvivlar faktiskt :oops:
Du får hemskt gärna prova min på tisdag dock så vet du säkert!
Tack Tisse-vännen! Ja, det är nog det enda raka....
kan jämföra axelremmarna om det blivit nån förändring på de nya mot den gamla som tisse har :D
Användarens profilbild
Av miriel
Hur korta/långa är becons axelremmar? Om man mäter från fastsytt i sittdelen till spännet? *nyfiken*

Är det jätteskillnad från tex ergon?
Av Jenny
miriel skrev:Hur korta/långa är becons axelremmar? Om man mäter från fastsytt i sittdelen till spännet? *nyfiken*

Du menar den vadderade delen?
Användarens profilbild
Av miriel
Tisse skrev:
miriel skrev:Hur korta/långa är becons axelremmar? Om man mäter från fastsytt i sittdelen till spännet? *nyfiken*

Du menar den vadderade delen?
Jag menar hela längden på hela axelremmen (utan nylonbanden). Är inte större delen av becons axelrem vadderad... Rörigt det här! :lol:
Av Jenny
Ja men då tänker vi lika, den är 45cm + 5cm avsmalnande mot nylonbandet på Ergon är det nästan 68cm :shock: Inte undra på att jag tycker de är olika då!
Men då har jag en äldre variant av beco
Användarens profilbild
Av miriel
Tisse skrev:Ja men då tänker vi lika, den är 45cm + 5cm avsmalnande mot nylonbandet på Ergon är det nästan 68cm :shock: Inte undra på att jag tycker de är olika då!
Men då har jag en äldre variant av beco
Tack för mätningen! Vilken skillnad, har någon en ny beco att mäta? Har de ny lite längre axelremmar? Någon med ny som orkar mäta?
:D
Av Jenny
Jag var tvungen att provmäta, men jag hade mätt rätt!
Sen är ju vadderingen tunnare på becon, över huvudtaget tycker jag den är nättare och mindre.
Användarens profilbild
Av sacha42
På mina nya är vadderingen 38,5cm och 8cm avsmalnande innan nylonbandet.
Den gamla har jag inte mätt.
Användarens profilbild
Av Anso
Men Ergons vaddering är ju väldigt lång egentligen ochjag får dra åt den där mittenremmen max. får att inte axelremmarna ska bli för långa istället.... :roll: aldrig är man helt nöjd. Så med BECO så behöver man inte dra åt mittenspännet så hårt som på Ergon men för min del räckte det i alla fall inte helt med BECOns vadderade del. Eller så är jag bara kinkig och ömhudad. :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?