Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bigfoot skrev:kan jämföra axelremmarna om det blivit nån förändring på de nya mot den gamla som tisse harTisse skrev:Jag är hemskt ledsen att säga detta kära Bigfoot men jag tvivlar faktisktTack Tisse-vännen! Ja, det är nog det enda raka....
Du får hemskt gärna prova min på tisdag dock så vet du säkert!
miriel skrev:Hur korta/långa är becons axelremmar? Om man mäter från fastsytt i sittdelen till spännet? *nyfiken*Du menar den vadderade delen?
Är det jätteskillnad från tex ergon?
Tisse skrev:Jag menar hela längden på hela axelremmen (utan nylonbanden). Är inte större delen av becons axelrem vadderad... Rörigt det här!miriel skrev:Hur korta/långa är becons axelremmar? Om man mäter från fastsytt i sittdelen till spännet? *nyfiken*Du menar den vadderade delen?
Är det jätteskillnad från tex ergon?
Tisse skrev:Ja men då tänker vi lika, den är 45cm + 5cm avsmalnande mot nylonbandet på Ergon är det nästan 68cmTack för mätningen! Vilken skillnad, har någon en ny beco att mäta? Har de ny lite längre axelremmar? Någon med ny som orkar mäta?Inte undra på att jag tycker de är olika då!
Men då har jag en äldre variant av beco
If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?