- sön apr 22, 2007 08:47
Hur lång sjal behöver jag för att kunna sy en MT med breda (30 cm) axelband? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
melon skrev:Hur lång sjal behöver jag för att kunna sy en MT med breda (30 cm) axelband?Inte ska du väl göra MT av Norrskenet din toka?
Anso skrev:Nej nej nej nej nej! Tokig är jag men inte sååå!melon skrev:Hur lång sjal behöver jag för att kunna sy en MT med breda (30 cm) axelband?Inte ska du väl göra MT av Norrskenet din toka?![]()
Jag räknade på det och kom fram till 4,7 men du kanske klarar dig med lite kortare? Jag bara gissar så lite inte på min siffra är du snäll.
Lydia skrev:Jag började sy på min MT av storktyg igår, men jag fick bråka så mkt med symaskinen så jag har inte kommit så långt alls![]()
Har bara zickzackat de delar som det behövs på, så jag har väl typ 10 meter tyg att fållaOch sen sy ihop allt..
Lydia skrev:Jag började sy på min MT av storktyg igår, men jag fick bråka så mkt med symaskinen så jag har inte kommit så långt allsMT av stork? Vilken stork?![]()
Har bara zickzackat de delar som det behövs på, så jag har väl typ 10 meter tyg att fållaOch sen sy ihop allt..
zmurfan skrev:Röd stork leo!Lydia skrev:Jag började sy på min MT av storktyg igår, men jag fick bråka så mkt med symaskinen så jag har inte kommit så långt allsMT av stork? Vilken stork?![]()
zmurfan skrev:Självklart kommer det bilder, men det verkar ta tid att få klart MT´n (svårt att få tid och ork, jag har lågt HB nu så jag är trött hela tiden).belinda skrev:Lydia skrev:zmurfan skrev:Röd stork leo!
MT av stork? Vilken stork?oj dä lät fint dä!
Det lät snyggt!
Du lovar väl att visa bilder sen?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?