[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 598733
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Becoproblem... - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:hmm:

Menar du när du bär på ryggen? Och även om du spänner ut axelbanden?

Jag kanske är lite trög, men jag fattar inte riktigt vilken del det är som skär in :roll: :?:
Användarens profilbild
Av Tabby
Men vad tråkigt för dig att Beco inte funkar.

Vad har du för Beco? Om du inte vill ha den vill möjligvis jag ha den. Skicka PM i så fall.... :wink:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Åsa med 01 och 06 skrev:Naj, jag har ju precis samma proportioner! Jag som börjat sukta efter en Beco.... :cry:

Åsa
Ge inte upp hoppet, man kan ju vara olika byggda även om man är lika långa och tunga. (Typexempel: Jag och min syster är lika långa, men jag har nästan en dm längre ben än vad hon har!) ;-)
Användarens profilbild
Av elisabet
Tabby skrev:Men vad tråkigt för dig att Beco inte funkar.

Vad har du för Beco? Om du inte vill ha den vill möjligvis jag ha den. Skicka PM i så fall.... :wink:
Jättetråkigt att den inte känns bra för dig men den lär i alla fall inte bli svårsåld :wink: Vilken är det du har- ställer mig på kö om du vill sälja ev :?:
Av Aelia
Tråkigt att höra, ställer mig oxå i kö :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
ia-fia skrev:
kajsa kavat skrev::hmm:

Menar du när du bär på ryggen? Och även om du spänner ut axelbanden?

Jag kanske är lite trög, men jag fattar inte riktigt vilken del det är som skär in :roll: :?:
Axelbanden är ju som en ögla som man sticker in armarna i. Den vadderade delen sitter ju på axlarna och sedan kommer nylonbandet och går in under armen och fäster i ryggtyget. På mig så går skär nylonremmen in i armhålan och även om jag reglerar bröstspännet uppåt eller neråt så blir effekten densamma. Och även när jag provade att spänna ut banden så skar de in och det känndes instabilt .
Medan Ergon sitter som en smäck så det är väl så att Becon passar lite nättare personer medan Ergon passar lite längre/större personer.

Attans!!! För Becon är ju aaaaningens snyggare än Ergon! :evil:
Hm.. vad tråkigt :( Men nu när du säger det så kommer jag ju ihåg att anledningen till att Anso sålde sin ju var att hon tyckte vadderingen på axelbanden var för kort för henne, och hon är ju över 1,70 i alla fall :roll:

Men som sagt, ska du sälja så lär den inte bli svårsåld :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
Ia-fia, vad snällt. då väntar jag snällt för eventuell kontakt :-)

Vilken färg har du på Becon?
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad tråkigt, men det är nog så att man är lite olika uppbyggd :roll:
Har ju inte gillat de andra selarna förde har inte passat min kropp :?
Användarens profilbild
Av Tabby
Ia-Fias Beco flyttar hem till mig nu :-)
Användarens profilbild
Av Isanna
Tabby skrev:Ia-Fias Beco flyttar hem till mig nu :-)
Hurra för det iallafall! :vågen:
Användarens profilbild
Av elisabet
Isanna skrev:
Tabby skrev:Ia-Fias Beco flyttar hem till mig nu :-)
Hurra för det iallafall! :vågen:
Ok då hurra :cry: hurra :cry: :wink: :wink: Nejdå, är jätteglad för din skull Tabby :!:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?