- sön apr 22, 2007 19:57
Nämen. Jag vill oxå ha midjebältet över höftbenen. Tänk om den inte sitter bra på mig då... 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Åsa med 01 och 06 skrev:Naj, jag har ju precis samma proportioner! Jag som börjat sukta efter en Beco....Ge inte upp hoppet, man kan ju vara olika byggda även om man är lika långa och tunga. (Typexempel: Jag och min syster är lika långa, men jag har nästan en dm längre ben än vad hon har!)![]()
Åsa
Tabby skrev:Men vad tråkigt för dig att Beco inte funkar.Jättetråkigt att den inte känns bra för dig men den lär i alla fall inte bli svårsåld
Vad har du för Beco? Om du inte vill ha den vill möjligvis jag ha den. Skicka PM i så fall....
ia-fia skrev:Hm.. vad tråkigtkajsa kavat skrev:Axelbanden är ju som en ögla som man sticker in armarna i. Den vadderade delen sitter ju på axlarna och sedan kommer nylonbandet och går in under armen och fäster i ryggtyget. På mig så går skär nylonremmen in i armhålan och även om jag reglerar bröstspännet uppåt eller neråt så blir effekten densamma. Och även när jag provade att spänna ut banden så skar de in och det känndes instabilt .![]()
Menar du när du bär på ryggen? Och även om du spänner ut axelbanden?
Jag kanske är lite trög, men jag fattar inte riktigt vilken del det är som skär in![]()
:
Medan Ergon sitter som en smäck så det är väl så att Becon passar lite nättare personer medan Ergon passar lite längre/större personer.
Attans!!! För Becon är ju aaaaningens snyggare än Ergon!
Tabby skrev:Ia-Fias Beco flyttar hem till mig nuHurra för det iallafall!
Isanna skrev:Ok då hurraTabby skrev:Ia-Fias Beco flyttar hem till mig nuHurra för det iallafall!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?