Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
diddeldi skrev:jag tycker bara knuten är jobbig och obekväm, prova utan knut!
nikon skrev:det finns lite större risk för det, man måste dra ut sjalen ordentligt på armen och sen vika tillbaka (jag brukar vika tillbaka ut en gång till sen men det beror nog på hur breda axlar man har). sedan ser jag till att ha nästan allt tyg under brösten istället för ovanför. så här ser jag ut i ryggomslut:Hur menar ni?
Ska jag alltså skippa den där knuten? Hamnar inte sjalen på halsen då?
nikon skrev:Finns det inte större risk att hela knytningen blir helfel då? Hur får ni sjalen att ligga spänd över barnet när ni bara korsar?antingen står jag på ena änden eller så håller jag fast den mellan knäna
Och hur beter man sig när man har jacka på sig? För det är ibland svårt med MT jag har. Det är som om jackan inte vill sammarbeta och jag kan inte gå utan jacka (speciellt inte idag när det blåser storm). Nej min jacka är inte speciellt tjock, det är en vindjacka, så jag måste ju ha typ fleecetröja under.
nikon skrev:Finns det inte större risk att hela knytningen blir helfel då? Hur får ni sjalen att ligga spänd över barnet när ni bara korsar?Jag har burit hela vintern med jacka under (och overall på lillan, pust,
Och hur beter man sig när man har jacka på sig? För det är ibland svårt med MT jag har. Det är som om jackan inte vill sammarbeta och jag kan inte gå utan jacka (speciellt inte idag när det blåser storm). Nej min jacka är inte speciellt tjock, det är en vindjacka, så jag måste ju ha typ fleecetröja under.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?