Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker bara knuten är jobbig och obekväm, prova utan knut! :D
Användarens profilbild
Av Droppen
diddeldi skrev:jag tycker bara knuten är jobbig och obekväm, prova utan knut! :D
:iagree:

Mycket skönare att bara korsa!
Användarens profilbild
Av diddeldi
nikon skrev::hmm: Hur menar ni?

Ska jag alltså skippa den där knuten? Hamnar inte sjalen på halsen då?
det finns lite större risk för det, man måste dra ut sjalen ordentligt på armen och sen vika tillbaka (jag brukar vika tillbaka ut en gång till sen men det beror nog på hur breda axlar man har). sedan ser jag till att ha nästan allt tyg under brösten istället för ovanför. så här ser jag ut i ryggomslut:

Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
nikon skrev:Finns det inte större risk att hela knytningen blir helfel då? Hur får ni sjalen att ligga spänd över barnet när ni bara korsar?

Och hur beter man sig när man har jacka på sig? För det är ibland svårt med MT jag har. Det är som om jackan inte vill sammarbeta och jag kan inte gå utan jacka (speciellt inte idag när det blåser storm). Nej min jacka är inte speciellt tjock, det är en vindjacka, så jag måste ju ha typ fleecetröja under.
antingen står jag på ena änden eller så håller jag fast den mellan knäna :D och så håller jag på med andra änden. sen byter jag och håller den andra mellan knäna tills det är dags att knyta knuten.

jacka är lite krångligt när man bär på ryggen :roll:
Av Pétronille
nikon skrev:Finns det inte större risk att hela knytningen blir helfel då? Hur får ni sjalen att ligga spänd över barnet när ni bara korsar?

Och hur beter man sig när man har jacka på sig? För det är ibland svårt med MT jag har. Det är som om jackan inte vill sammarbeta och jag kan inte gå utan jacka (speciellt inte idag när det blåser storm). Nej min jacka är inte speciellt tjock, det är en vindjacka, så jag måste ju ha typ fleecetröja under.
Jag har burit hela vintern med jacka under (och overall på lillan, pust, :? ). Det är inte idealiskt men det går. Man får dra i jackan då och då medan man knyter. Jag klämmer fast ena änden mellan låren då jag slänger andra änden i kors och sedan över ryggen. Det går bra när man väl vant sig!

Men när jag övade ryggknyt så tyckte jag det var bra med knuten fram, för det var lättare att hålla fast bebisen så. Så fort jag fått in tekniken bytte jag till krysset fram för det är MYCKET bekvämare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?