Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
lite före och efter bilder på vagnen som vi fick på "köpet" när vi bytte lägenhet.
är rätt nöjd även om det nog blir en slit&släng-vagn eftersom det itne verkar hålla så där superbra....men till semestern duger den ju.

Bild
Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Beatrice
Wow, vad fin den blev! Vad du kan! :D
Användarens profilbild
Av Ester
Beatrice skrev:Wow, vad fin den blev! Vad du kan! :D
fast sambon får utslag av det vita chassit :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av bani
Oh. My. God. Det där var ju RÅSNYGGT! :shock: :shock: :shock:
Användarens profilbild
Av Siena
shiiiit så snygg den blev! Var det svårt? Tog det lång tid? Hur många gånger fick du börja om?! Yikes vad impad jag är!
Användarens profilbild
Av Mammut
:siishah: Ojojoj vad läcker!! :love: Tycker det är modigt att ens tänka tanken att byta klädsel! :urule: Skitsnyggt tyg! Är det sånt vaxduk-fast -ändå-inte-aktigt?? (finns det ngt namn?) Kanske kan tänka om vad gäller vår gamla sulky som jag tänkte slänga....
Som sagt...hur svårt var det? Hur har du satt fast tyget i vagnen? Sytt, nitat, knäppt?
:tumsup:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Mammut skrev::siishah: Ojojoj vad läcker!! :love: Tycker det är modigt att ens tänka tanken att byta klädsel! :urule: Skitsnyggt tyg! Är det sånt vaxduk-fast -ändå-inte-aktigt?? (finns det ngt namn?) Kanske kan tänka om vad gäller vår gamla sulky som jag tänkte slänga....
Som sagt...hur svårt var det? Hur har du satt fast tyget i vagnen? Sytt, nitat, knäppt?
:iagree: :notes: :lol:

Jättesnygg!
Användarens profilbild
Av Jason
Supersnygg vart den juh! *impad*
Användarens profilbild
Av puppan
Instämmer med alla superlativ jag kan komma på! :love:
Skitsnygg helt enkelt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Ester
Siena skrev:shiiiit så snygg den blev! Var det svårt? Tog det lång tid? Hur många gånger fick du börja om?! Yikes vad impad jag är!
det tog nog typ 3 månaders samlande av mod...sen började jag i går kväll vid 19-tiden klockan 23.15 hade jag sytt -sprättat - sytt igen och gråtit en tår - sen svettats lite och tillsist fåt till det på ett ungefär...sen sydde jag om lite i dag efter att jag funderat lite på vad jag gjort för fel...... :roll:
Mammut skrev::siishah: Ojojoj vad läcker!! :love: Tycker det är modigt att ens tänka tanken att byta klädsel! :urule: Skitsnyggt tyg! Är det sånt vaxduk-fast -ändå-inte-aktigt?? (finns det ngt namn?) Kanske kan tänka om vad gäller vår gamla sulky som jag tänkte slänga....
alltså det är vanligt bomullstyg...jag tog loss klädseln och sprättade upp den i sina beståndsdelar - la delarna på ett tyg och ritade lite på måfå.....skulle ajg göra om det skulle jag nog göra mallar av papp innan jag ritade upp på tyget...nu blev bitarna lite olika och hela sitsen lite sned....

men det svåra var att komma på hur jag skulle sy ihop allt och i vilken ordning.

den gamla sitsen var vadderad så ajg körde lite överkurs och vadderade denna med en gammal gratis-filt i fleece. Stroppen som man knäpper mellan menen klippte jag av - satte på en strumpa av nytt tyg och gjorde hål för knapparna...så fick jag använda de gamla knapparna.

men som sagt den är inte perfekt och jag skulle nog behöva förstärka några sömmar men just nu ORKAR jag inte....en vecka ska den nog klara på mallis i sommar....fast jag vill nog använda den lite innan....Alice är kär i sin vagn och jag tcker att den är alldeles fantastiskt trevlig att köra
Användarens profilbild
Av Ester
tack snälla alla ni.... :oops: :D

puppan - du får väl hålla utkik efter oss i sommar
Användarens profilbild
Av ZaZi
Tänk, en sulky i samma tyg som Sigges regnbrallor! :lol: Det blev jättefint! Och jag är faktiskt riktigt förtjust i just det vita chassit. :wink:

Och så hjälper jag till att reda ut begreppen lite:

Mammut skrev:
Är det sånt vaxduk-fast -ändå-inte-aktigt?? (finns det ngt namn?)
Akrylatväv heter det. 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Beatrice
Elin skrev:
Beatrice skrev:Wow, vad fin den blev! Vad du kan! :D
fast sambon får utslag av det vita chassit :lol: :lol:
Va? Jag tycker det passar jättebra med tyget. Även om jag inte heller är något fan av vita chassin. Det passar helt enkelt. :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?