- tor apr 12, 2007 22:54
Det var iaf min mammas teori om varför min snart 6 månader lilla son inte har haft ambitionen attt rulla runt än. Altså inte korkade utan de är helt enkelt senare i utvecklingen på grund av att de inte BEHÖVER göra det.
Kan hon ha rätt?
Nej, det tror jag knappast! Däremot ett väldigt tryggt barn som alltid får närhet och om då "priset" för det är att han inte rullar när han "ska" får han vara hur lat och sen som helst!
+ att om min bebis visar att han hellre vill vara hos mig än nån annan stans då får han självklart det! Mer kramar till folket! 
Dessutom tror jag mer på individers olikheter oh personlighet än att bebisar enbart formas efter hur vi beter oss!
Var bara tvungen att dela med mig av våran lilla diskussion. Tänk så mycket man måste stå ut med som nybliven mamma i dagens samhälle
Kan hon ha rätt?
Nej, det tror jag knappast! Däremot ett väldigt tryggt barn som alltid får närhet och om då "priset" för det är att han inte rullar när han "ska" får han vara hur lat och sen som helst!

Dessutom tror jag mer på individers olikheter oh personlighet än att bebisar enbart formas efter hur vi beter oss!
Var bara tvungen att dela med mig av våran lilla diskussion. Tänk så mycket man måste stå ut med som nybliven mamma i dagens samhälle

Bidde ingen Lo, istället blev det en underbar liten Leo!