Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anna skrev:Men det är nog ganska ovanligt med så lite mage??? Med Tyra hade du ju mindre när det var en månad kvar än jag hade i v 20.Nu när jag läser i efterhand så tycker jag nog det ser lite elakt ut! Det var verkligen inte min avsikt - hoppas du inte tolkade det så. Naturligtvis är det inte SÅ ovanligt och det är lite svårt att jämföra magar med. Jag hade nästan dubbelt så stor unge i min mage och är bra mycket kortare än du och sen är det ju så mycket annat som spelar in. Jag önskar att jag inte får för stor mage denna gången.
Det är enkelt att göra en långsjal av ett vanligt, inte alltför gammalt o slitet, lakan: dela lakanet på mitten på längden, sy ihop delarna med förslagsvis fällsöm eller vändsöm, fålla den klippta sidan.Tänkte prova detta innan jag köper.
alp skrev:Är det inte enklare att sprätta upp ett påslakan och klippa det mitt i tu på längden, då slipper man sy och får i alla fall ihop drygt 4 meter tyg....Det är enkelt att göra en långsjal av ett vanligt, inte alltför gammalt o slitet, lakan: dela lakanet på mitten på längden, sy ihop delarna med förslagsvis fällsöm eller vändsöm, fålla den klippta sidan.
Är det inte enklare att sprätta upp ett påslakan och klippa det mitt i tu på längden, då slipper man sy och får i alla fall ihop drygt 4 meter tyg....Jovisst går det, men jag skulle inte lita på den gamla sömmen utan sy om den ändå. De brukar inte hålla, helt enkelt, och inte tyget där heller (och så är sömmen ju inte fäst i ena änden längre när man klipper av den). Sjalmåtten blir detsamma i stort sett, och av ett påslakan får man TVÅ sjalar
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?