- tis apr 10, 2007 21:36
Jag undrar när de är dax med en vävd sjal vilken tycker ni är bäst och varför. 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sacha42 skrev:Jag både håller med och inte. Det är klart att det ska vara en sjal som man blir kär i, men det är ju viss kvalitetsskillnad mellan sjalarna så om jag bara skulle ha en vävd sjal skulle jag hellre köpa en av bättre kvalitet.Boadicea skrev:Välj en som du tycker är snygg, och i lagom längd (ofta passar 4,6-4,7). Har du möjlighet tycker jag du ska gå på sjalträff och klämma och känna.den du tycker är snygg
Boadicea skrev:Tror också att det bästa är att prova att knyta många olika och känna hur de känns på. Själv trodde jag att det inte var sådan stor skillnad mellan olika märken tills jag testade hoppediz och den är inte alls så mjuk och skön att bära som mina övriga sjalar. Är faktistkt benägen att tro att vi inte hade blivit en sjalfamilj ifall min hoppediz varit den första vävda sjalen vi haft. Den är mycket mer svårknuten än mina didymos och knuten blir så förbenat stor. Kanske är den bättre när man bär mest på ryggen, men själv föredrar jag magbärgning och till det är inte hoppediz mitt val.naggie skrev:Men vad man tycker är "bättre kvalitet" är nog olika... Jag är inte alls lika såld på Easy som många nadra här inne, tex. Därför tror jag stenhårt på att gå på sjalträff om man kan!sacha42 skrev:Jag både håller med och inte. Det är klart att det ska vara en sjal som man blir kär i, men det är ju viss kvalitetsskillnad mellan sjalarna så om jag bara skulle ha en vävd sjal skulle jag hellre köpa en av bättre kvalitet.Boadicea skrev:Välj en som du tycker är snygg, och i lagom längd (ofta passar 4,6-4,7). Har du möjlighet tycker jag du ska gå på sjalträff och klämma och känna.den du tycker är snygg
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?