- lör mar 24, 2007 18:50
Vore ju jättekul att kunna visa upp några Luna-alster snart. Så jobb kan dröja litegrann.
ZaZi skrev:Tågresorna gick bra. Bäst var lekvagnen på Intercity och Ergo.Luna skrev:Jättefina! som vanligt. Du är jätteduktig! Imponerad att du fått till tumme, hur gjorde du mönster?ZaZi skrev:En näve tålamod, en snäll symaskin, ett barnfritt hem & lite inspiration kan också vara bra att ha.Barnfritt hem är nog en förutsättning för att få till något syprojekt. Men på måndag är jag arbetslös trädgårdsarbetare å när jag inte söker jobb så ska jag sy.
Hej Luna! Hur gick tågresan?
Angående mönstret: Äh, jag gjorde som vanligt - tänkte att jag har råd att misslyckas.Å så gjorde jag någon slags mall & klippte & justerade efter hand. Blev faktiskt bättre än jag trodde! Tummen är i två delar. men eftersom jag justerade så mycket i efterhand så är nog mönstret bara förvirrande.
![]()
Då ser jag fram emot att se några Luna-alster här så småningom!
Trist med arbetslöshetMen jag har på känn att det ordnar sig snart (nej, jag är inte synsk - bara optimistisk!
)
Vore ju jättekul att kunna visa upp några Luna-alster snart. Så jobb kan dröja litegrann.
L med
A 0402 &
V 0510