Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Luna
ZaZi skrev:
Luna skrev:Jättefina! som vanligt. Du är jätteduktig! Imponerad att du fått till tumme, hur gjorde du mönster?
ZaZi skrev:En näve tålamod, en snäll symaskin, ett barnfritt hem & lite inspiration kan också vara bra att ha. :wink:
Barnfritt hem är nog en förutsättning för att få till något syprojekt. Men på måndag är jag arbetslös trädgårdsarbetare å när jag inte söker jobb så ska jag sy.

Hej Luna! Hur gick tågresan?

Angående mönstret: Äh, jag gjorde som vanligt - tänkte att jag har råd att misslyckas. :wink: Å så gjorde jag någon slags mall & klippte & justerade efter hand. Blev faktiskt bättre än jag trodde! Tummen är i två delar. men eftersom jag justerade så mycket i efterhand så är nog mönstret bara förvirrande. :lol:

Då ser jag fram emot att se några Luna-alster här så småningom! :wink:
Trist med arbetslöshet :? Men jag har på känn att det ordnar sig snart (nej, jag är inte synsk - bara optimistisk! :lol: )
Tågresorna gick bra. Bäst var lekvagnen på Intercity och Ergo.

Vore ju jättekul att kunna visa upp några Luna-alster snart. Så jobb kan dröja litegrann.
Användarens profilbild
Av mejamy
Men vad duktig du är! Om man nu får säga så nu för tiden :wink: Supercoola!!! Var de svåra att göra?
Användarens profilbild
Av ZaZi
mejamy skrev:Men vad duktig du är! Om man nu får säga så nu för tiden :wink: Supercoola!!! Var de svåra att göra?
Tack! :oops:

Tja, lite halvklurigt var det att komma på hur tumdelarna skulle vara klippta. Men jag gissar att det svåraste skulle vara att göra ett par till! För mönstret jag gjorde omarbetades ju på vägen och jag dokumenterade icke vilka ändringar jag gjorde... :roll: Typiskt moi...
Användarens profilbild
Av edpix
Jag måste bara beundrande fylla i vad alla andra har sagt

TOKSNYGGA :love:

Lyckliga Signe!

Och...jag SKA börja brodera jag också. Det blir ju så bra)
Användarens profilbild
Av mian
Du vill inte sy ett par till :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Signes vantar måste ha gjort väldigt stort intryck på mig...har drömt om dem hela natten och funderat på hur jag ska kunna göra nått åt det hållet :lol: Brukar nu för tiden drömma mardrömmar så detta var ju en trevlig omväxling :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av ZaZi
mejamy skrev:Signes vantar måste ha gjort väldigt stort intryck på mig...har drömt om dem hela natten och funderat på hur jag ska kunna göra nått åt det hållet :lol: Brukar nu för tiden drömma mardrömmar så detta var ju en trevlig omväxling :lol: :wink:

:lol: Kul att kunna vara till hjälp! Tänk, Signe drömmer också mardrömmar nu för tiden - trots att hon fått så fina vantar! :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av mejamy
ZaZi skrev:
mejamy skrev:Signes vantar måste ha gjort väldigt stort intryck på mig...har drömt om dem hela natten och funderat på hur jag ska kunna göra nått åt det hållet :lol: Brukar nu för tiden drömma mardrömmar så detta var ju en trevlig omväxling :lol: :wink:

:lol: Kul att kunna vara till hjälp! Tänk, Signe drömmer också mardrömmar nu för tiden - trots att hon fått så fina vantar! :roll: :lol:
För mig verkar det bero på graviditeten, men jag antar att det är nån annan orsak till Signes drömmar :wink: . Är hon typ 2 år? För jag har märkt att barn i 2-årsåldern ofta drömmer mardrömmar. Min Joy gör det nu och Noah gjorde det också när han var i 2-årsåldern :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
mejamy skrev:
ZaZi skrev:

För mig verkar det bero på graviditeten, men jag antar att det är nån annan orsak till Signes drömmar :wink: . Är hon typ 2 år? För jag har märkt att barn i 2-årsåldern ofta drömmer mardrömmar. Min Joy gör det nu och Noah gjorde det också när han var i 2-årsåldern :roll:
Japp, hon blir två i början av maj. Det verkar som det är mycket som skall bearbetas i henne just nu. Hon har ett enormt närhetsbehov, vill helst att jag ska bära hela tiden... Och hon är ju inte så liten & lätt längre... men jag bär tills kroppen säger stopp & sover nära, nära & hoppas att hon snart slutar drömma så hemskt. :?

& grattis till mardrömsmakaren i magen! :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
vad läckra :P
Användarens profilbild
Av Helene
Jag köpte ofodrade galonvantar idag på intersport för 70:- men dina var ju klart snyggare! :D
Användarens profilbild
Av Asereht
Vilka toksnygga vantar! :shock: :love:
Användarens profilbild
Av Bina
:shock: SNÅL-SARA? Jag tycker mer vi skall säga UNIK-SARA! Du är roligare än oss andra som hivar upp plånkan och halvkvävt suckar över priset när vi köper det "som alla andra har"

Jag tycker dina alster är underbara!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Bina skrev::shock: SNÅL-SARA? Jag tycker mer vi skall säga UNIK-SARA! Du är roligare än oss andra som hivar upp plånkan och halvkvävt suckar över priset när vi köper det "som alla andra har"

Jag tycker dina alster är underbara!
Tack Bina! :heart: Det värmer. :rodna:

Det är ju alla era positiva kommentarer som gör det roligt att vara "snål".
Kram på er alla!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?