Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
belinda skrev:hejHur sydde du ringsjalen? Vilken typ av vikning? Har också sytt en men gillar den inte, den skär in för mycket. Gillar min hoppisringsjal tusen gånger bättre. Kanske beror det dock på vikningen? Du verkar ju väldigt nöjd.![]()
jag tycker att tyget olga passar jättebra till att sy långsjal av! men nästan bättre till ringsjal i min mening. Jag hade en långsjal i olga som jag färgat svart och som nu är ringsjal, jag älskar den!![]()
själva tyget är tunnt och mjukt, och är typ grön-beige randigt, vet att det finns bilder på det av någon som har det som långsjal, så prova att söka på det här på sjalbarn! det går utmärkt att färga om man vill det, jag är jättenöjd som sagt!
Mamma Eli skrev:Jag sydde utan vikning! Ja det kanske är så at vikningen spelar in jag vet inte riktigt. Jag är rätt liten av mej, så det kanske också tycker min hoppis-ringsjal är för bylsig.belinda skrev:hejHur sydde du ringsjalen? Vilken typ av vikning? Har också sytt en men gillar den inte, den skär in för mycket. Gillar min hoppisringsjal tusen gånger bättre. Kanske beror det dock på vikningen? Du verkar ju väldigt nöjd.![]()
jag tycker att tyget olga passar jättebra till att sy långsjal av! men nästan bättre till ringsjal i min mening. Jag hade en långsjal i olga som jag färgat svart och som nu är ringsjal, jag älskar den!![]()
själva tyget är tunnt och mjukt, och är typ grön-beige randigt, vet att det finns bilder på det av någon som har det som långsjal, så prova att söka på det här på sjalbarn! det går utmärkt att färga om man vill det, jag är jättenöjd som sagt!
lotti skrev:i ett reklamblad från idag från jysk så annonserar de ut ett glansigt velourtyg 5 m för 75:- skulle de vara något för en elastisk sjal eller det är för elastiskt? Någon som vet??
Monia skrev:Jag är också jättenöjd med min Olgalångsjal. Jag gjorde den på halva bredden och hela längden.Det där var i maj förra året... Så jag tvivlar på att det finns fortfarande.
lotti skrev:i ett reklamblad från idag från jysk så annonserar de ut ett glansigt velourtyg 5 m för 75:- skulle de vara något för en elastisk sjal eller det är för elastiskt? Någon som vet??5m velour för 75:- kan vara värt att testsy en elastisk sjal av!!! Man kan ju sy klänningar till barnen annars
Vet du vilka färger det finns i????
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?