Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mama sara
:eld: så ooootålig! När kan man förvänta sig ett mjukt paket med posten???
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har mailat in beställningen på väskorna men inte fått svar om betalning än. Men hoppas att de kommer maila idag å vet inte om de kommer hinna skicka iväg väskorna idag. Eller så blir det väl i morgon.
Å som sagt c:a 1vecka brukar det ta för väskorna att komma till mig.
Så jag bör väl ha dem onsdag i nästa vecka. Å hinner kanske inte få iväg dem på onsdagen men ska göra mitt bästa för att få dem på lådan på torsdagen så att ni har dem innan nästa helg i alla fall.
OM det inte är så att bebis får för sig att titta ut då i dagarna. Men då får jag väl sätta "gubben" i arbete istället medans jag ligger på bb *S*
Å så är det några som inte har betalat än.
Har skickat ut med vilket ordernummer ni har osv.
Kan skriva upp ordernummer här på dom som inte har betalat.
Å har ni betalat hör av er då, för då har jag säkert bara missat er betalning :oops:
Men dessa har inte betalat i alla fall: nr10, nr13, nr22, nr44, nr48,

Å kan säga att det blev totalt 132 väskor så det blev ju några stycken *ler*
Senast redigerad av mammahappy den tis mar 06, 2007 14:14, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av smurfis
mammahappy skrev:Jag har mailat in beställningen på väskorna men inte fått svar om betalning än. Men hoppas att de kommer maila idag å vet inte om de kommer hinna skicka iväg väskorna idag. Eller så blir det väl i morgon.
Å som sagt c:a 1vecka brukar det ta för väskorna att komma till mig.
Så jag bör väl ha dem onsdag i nästa vecka. Å hinner kanske inte få iväg dem på onsdagen men ska göra mitt bästa för att få dem på lådan på torsdagen så att ni har dem innan nästa helg i alla fall.
OM det inte är så att bebis får för sig att titta ut då i dagarna. Men då får jag väl sätta "gubben" i arbete istället medans jag ligger på bb *S*
Å så är det några som inte har betalat än.
Har skickat ut med vilket ordernummer ni har osv.
Kan skriva upp ordernummer här på dom som inte har betalat.
Å har ni betalat hör av er då, för då har jag säkert bara missat er betalning :oops:
Men dessa har inte betalat i alla fall: nr10, nr13, nr22, nr44, nr46, nr48,

Å kan säga att det blev totalt 132 väskor så det blev ju några stycken *ler*
Du gör verkligen ett kanonjobb mammahappy! :heart:
Användarens profilbild
Av surfgirl
Ja det gör du verkligen. Du ska ha ett stort TACK :heart:.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:urule: Tack så hemskt mycket för att du fixar! :vågen: :heart:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tack själva för att ni vill vara med på detta!
Å jag hoppas att inte bebis kommer emellan nu utan att det går så snabbt och smidigt som möjligt att få ut era väskor hem till er!
Användarens profilbild
Av LillaG
mammahappy skrev:Tack själva för att ni vill vara med på detta!
Å jag hoppas att inte bebis kommer emellan nu utan att det går så snabbt och smidigt som möjligt att få ut era väskor hem till er!
Vi som inte bor så långt bort får väl komma och hjälpa dig att packa annars... om inte din gubbe tycker det verkar lockande :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:
mammahappy skrev:Tack själva för att ni vill vara med på detta!
Vi som inte bor så långt bort får väl komma och hjälpa dig att packa annars... om inte din gubbe tycker det verkar lockande :wink:
Ja jag har fått erbjudande av Elisa som bor c:a 5km bort att hon gärna kommer å hjälper till om det skulle behövas! Så det går ju alltid att lösa.

Å jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse på min order så jag har inte kunnat betala väskorna än :-(
Mailade å "påminde" honom igår att jag gärna vill betala väskorna så att vi kan få hem dem så fort som möjligt!
Användarens profilbild
Av mama sara
Nu längtar vi både efter mjuka paket o nybäbis! :wink: :eld: :tutte:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tänkte bara säga att väskorna skickas i morgon.
Shane är ju utomlands fortfarande och det är bara hans mail jag har haft. Och så var det ett mail som han skickat i veckan som inte kommit fram. Men idag har vi haft mailkontakt och jag har betalat väskorna.
Så de är redan packade å kommer att skickas i morgon!
Så det blev lite fördröjning på en vecka, å jag hoppas verkligen att väskorna ska hinna komma innan bebis kommer. Men annars så löser det sig ändå.
Ska fixa med adressetiketter på alla mailingbags som väskorna ska skickas i å även skriva på vad som ska i, så att det bara är att stoppa i väskorna å frankera när de har kommit!
Så måndag om en vecka bör vi ha väskorna här i Sverige i alla fall!
Användarens profilbild
Av jazoo
Suveränt! Bra jobbat Mammahappy! Heja heja heja, du är en sån hjälte som gör såna här saker gång på gång på gång!
Användarens profilbild
Av Luna
Å, det ska bli spännande få väskorna. TACK för att du fixar!

Hoppas du hinner klart innan bebis kommer. :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fast jag förstår att du vill att bebis ska komma så håller jag tummarna för att h*n dröjer minst 1 vecka!

Längtar efter väskorna :eld:

STORT TACK!!! du gör ett fantastiskt jobb :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Fast iofs vore ju det bästa om bebis kommer typ i morgon eller på tisdag så hinner man komma hem från bb osv. Å sen kommer väskorna.
Vore ju "dumt" om man ligger på bb precis när väskorna kommer för då dörjer det ju ett par dagar innan jag kan skicka iväg dem.
Å jag vet att ni längtar efter era väskor!
Så jag hoppas att jag kan få iväg dem snabbt!
Användarens profilbild
Av jag71
...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?