Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mammahappy skrev:Jag har mailat in beställningen på väskorna men inte fått svar om betalning än. Men hoppas att de kommer maila idag å vet inte om de kommer hinna skicka iväg väskorna idag. Eller så blir det väl i morgon.Du gör verkligen ett kanonjobb mammahappy!
Å som sagt c:a 1vecka brukar det ta för väskorna att komma till mig.
Så jag bör väl ha dem onsdag i nästa vecka. Å hinner kanske inte få iväg dem på onsdagen men ska göra mitt bästa för att få dem på lådan på torsdagen så att ni har dem innan nästa helg i alla fall.
OM det inte är så att bebis får för sig att titta ut då i dagarna. Men då får jag väl sätta "gubben" i arbete istället medans jag ligger på bb *S*
Å så är det några som inte har betalat än.
Har skickat ut med vilket ordernummer ni har osv.
Kan skriva upp ordernummer här på dom som inte har betalat.
Å har ni betalat hör av er då, för då har jag säkert bara missat er betalning![]()
Men dessa har inte betalat i alla fall: nr10, nr13, nr22, nr44, nr46, nr48,
Å kan säga att det blev totalt 132 väskor så det blev ju några stycken *ler*
mammahappy skrev:Tack själva för att ni vill vara med på detta!Vi som inte bor så långt bort får väl komma och hjälpa dig att packa annars... om inte din gubbe tycker det verkar lockande
Å jag hoppas att inte bebis kommer emellan nu utan att det går så snabbt och smidigt som möjligt att få ut era väskor hem till er!
LillaG skrev:Ja jag har fått erbjudande av Elisa som bor c:a 5km bort att hon gärna kommer å hjälper till om det skulle behövas! Så det går ju alltid att lösa.mammahappy skrev:Tack själva för att ni vill vara med på detta!Vi som inte bor så långt bort får väl komma och hjälpa dig att packa annars... om inte din gubbe tycker det verkar lockande
Å jag hoppas att inte bebis kommer emellan nu utan att det går så snabbt och smidigt som möjligt att få ut era väskor hem till er!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?