Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
$ har legat på 7.10-20 ungefär ganska länge nu. Payson brukar ligga på vad bankerna har för kurs.

Å nu får väl ändå jag sluta vela och maila en beställning oxå... :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:$ har legat på 7.10-20 ungefär ganska länge nu. Payson brukar ligga på vad bankerna har för kurs.

Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
Skillnaden i pris per väska mellan kursen 7.2 och 7.1 är 70öre så det är ju inga "pengar" vi snackar om precis.
Användarens profilbild
Av LillaG
mammahappy skrev:
LillaG skrev:$ har legat på 7.10-20 ungefär ganska länge nu. Payson brukar ligga på vad bankerna har för kurs.

Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
Skillnaden i pris per väska mellan kursen 7.2 och 7.1 är 70öre så det är ju inga "pengar" vi snackar om precis.
Det tycker jag låter som en bra idé!
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
LillaG skrev:
mammahappy skrev: Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
:iagree:
Användarens profilbild
Av Elwi
Que Sera Sera skrev:
LillaG skrev:
mammahappy skrev: Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
:iagree:

Verkligen, du måste ju ta lite för "besväret" också.... lägg på 5-10sek / väska tycker jag.... MINST!
Användarens profilbild
Av cutypie
Mammahappy: du har fått mail :D
Användarens profilbild
Av LillaG
cutypie skrev:Mammahappy: du har fått mail :D
Vad skönt att inte jag var sist :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nu har jag börjat skicka ut mail till alla som beställt.
Det tar sin lilla tid.
Men skulle det vara någon som inte får något mail så hör av er i morgon då så får jag försöka leta upp er "beställning".

Å iom att jag inte kommer betala väskorna förrän på måndag så skulle någon mer vilja vara med så är det bara att maila mig på linda @ beavis 2000 . com fast utan mellanrum.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?