Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
LillaG skrev:$ har legat på 7.10-20 ungefär ganska länge nu. Payson brukar ligga på vad bankerna har för kurs.Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
Å nu får väl ändå jag sluta vela och maila en beställning oxå...
mammahappy skrev:Det tycker jag låter som en bra idé!LillaG skrev:$ har legat på 7.10-20 ungefär ganska länge nu. Payson brukar ligga på vad bankerna har för kurs.Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".
Å nu får väl ändå jag sluta vela och maila en beställning oxå...
Skillnaden i pris per väska mellan kursen 7.2 och 7.1 är 70öre så det är ju inga "pengar" vi snackar om precis.
LillaG skrev:mammahappy skrev: Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".Det tycker jag låter som en bra idé!
Skillnaden i pris per väska mellan kursen 7.2 och 7.1 är 70öre så det är ju inga "pengar" vi snackar om precis.
Que Sera Sera skrev:LillaG skrev:mammahappy skrev: Ja jag kanske räknar på en kurs på 7.20 å skulle jag få en bättre kurs så tar jag dom pengarna "för besväret".Det tycker jag låter som en bra idé!
If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?