Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Ska genast kolla rean, TACK Fantasiflicka för tipset! :urule:
Det var visst någon som sa att du betalar hela kalaset oxå :mitvit:
Har du satt nån gräns för hur mycket man får köpa för, eller är det bara att shoppa loss? Härligt med så generösa vänner! :vågen: 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
fantasiflicka skrev:Alla som vill att jag ska pynta!
det är inte så att jag är ignorant...jag bara nonchalerar era ord... 8) 8)

Jag hittade ingenting vid en snabb titt, så du slapp pröjsa min nota! 8)

Det fanns väl en del kul, men väntar nog tills Simon uppskattar sånt.. Och bunkra för julen har jag ingen lust med, speciellt inte om vi ska flytta innan.. :roll:
Användarens profilbild
Av sus
Du tror alltså att du kan klara dig undan dom dom här killarna genom att ignorera mig?
BildBildBildBild

annars kan jag skicka den här:
Bild
Av Jenny
sus skrev:
Du tror alltså att du kan klara dig undan dom dom här killarna genom att ignorera mig?
BildBildBildBild

Bild
Jag bidrar med denna kille
Bild
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Tisse skrev:
sus skrev:
BildBildBildBild

Bild
Jag bidrar med denna kille
Bild
Nej, ni har så rätt...
Jag vågar inte trotsa basebollträn...annars är dammsugarskaft rätt vassa de med och ett sånt har JAG... 8)

Men okej, systrar, vi kan gå halva vägen var, om ni pysslar ihop något riktigt läckert så kan jag betala en slant för att få ha tingesten i mitt hem... 8)
Användarens profilbild
Av svas
Vi kanske ska ta och boka in en specifik pysslardag då vi pysslar järnet med våra reafynd???? Och då kan fantasiflicka passa på att reglera alla utlägg vi gjort.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
fantasiflicka skrev: något riktigt läckert så kan jag betala en slant för att få ha tingesten i mitt hem... 8)
innan ni hinner:

Jag är den som bestämmer om det är riktigt läckert, dessutom ska ni få några flera "krav":
*Jag gillar fjärilar
*Grönt eller orange eller brunt och rosa ihop är färger som gäller, allt annat går fet bort
*Mobiler, pynt som går att hänga är nästan den enda som funkar i mitt hem (p g a småbarnen)
Senast redigerad av fantasiflicka den fre feb 23, 2007 20:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnneliJ
:hellu: Ni är allt för knasiga! Jag törs inte gå in på Panduro, allrahelst om det är rea... Men jag måste göra ett inlägg bara för att min Hugo som är fem år står här och undrar jättemycket varför Julian gråter? Så - fantasiflicka - varför gråter Julian? Vill han inte pyssla?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
AnneliJ skrev::hellu: Ni är allt för knasiga! Jag törs inte gå in på Panduro, allrahelst om det är rea... Men jag måste göra ett inlägg bara för att min Hugo som är fem år står här och undrar jättemycket varför Julian gråter? Så - fantasiflicka - varför gråter Julian? Vill han inte pyssla?
han är faktiskt lite arg/ledsen...alltså det är ilsketårar av olika anledningar men några av de vanligare är:
*vi är någon annanstans än i vår säng gosandes under täcket
*Amelia har "lånat" mig i några sekunder av hans liv
*jag har tagit min kamera ifrån honom
*vi har lyft iväg honom från de stora blomkrukorna fyllda med jord
*jag har sagt nej eller nekat om någonting över huvudtaget

... :roll: :? :lol:
Användarens profilbild
Av AnneliJ
Bra, ska tala om för Hugo att han mest arg och inte ledsen. Det tror jag Hugo förstår, han har ju två småbröder 8) . Han var uppriktigt bekymrad när han stod bredvid mig, så jag lovade fråga. Nu måste jag nog ändå gå in och kolla på Panduro... :hide:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
AnneliJ skrev:Bra, ska tala om för Hugo att han mest arg och inte ledsen. Det tror jag Hugo förstår, han har ju två småbröder 8) . Han var uppriktigt bekymrad när han stod bredvid mig, så jag lovade fråga. Nu måste jag nog ändå gå in och kolla på Panduro... :hide:
vad söt han är Hugo!
nej men det var just det som passade så bra med den där "smilyn", det är så Julian...han gapar och skriker och domderar och bestämmer och tårarna kan spruta...men han är liksom bara arg...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?