Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
483 kr inklusive frakt. Tack fantasiflicka. Hade ingen aning om att det var rea på Panduro. Eller att jag behövde massa saker NU. Tänk så lite man vet ibland. Hur som helst: ett långärmat förkläde till Stora A, plakatfärg, fingerfärg, penslar, två påsksatser, två julsatser, m.m.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
svas skrev:483 kr inklusive frakt. Tack fantasiflicka. Hade ingen aning om att det var rea på Panduro. Eller att jag behövde massa saker NU. Tänk så lite man vet ibland. Hur som helst: ett långärmat förkläde till Stora A, plakatfärg, fingerfärg, penslar, två påsksatser, två julsatser, m.m.
Ja, du höll dig under 500 kr-gränsen iaf, bra jobbat! Det där förklädet hade varit bra, jag tänkte ta två till flickorna men njaaa...ingenting hindrar ju att man hinner ändra sin beställning lite kanske... :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
little_me skrev:REA PÅ PANDURO????? Hur har jag kunnat missa det???!! :shock: Skyndar dit..avlägger rapport sen!
"Skynda skynda, nu är det bråttom, det är gott om tid, skynda, skynda!"
*härmar Gunde i de näst intill klassiska avsnitten av Fångarna på fortet*
Användarens profilbild
Av Kusmi
Idag kom jag in, men det blev inget. hinner knappt pyssla ändå!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Fru Längtan skrev:Idag kom jag in, men det blev inget. hinner knappt pyssla ändå!
jag tänkte annars om du gärna ville ha något så kunde ju någon annan beställa åt dig men kom på att då visste du ju inte vad som fanns! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Monia
Så blev vi lite fattigare också! Roligt att du tipsade Fantasiflicka. Nu ska vi pyssla nätterna igenom :wink:
Användarens profilbild
Av sus
fantasiflicka skrev:
little_me skrev:REA PÅ PANDURO????? Hur har jag kunnat missa det???!! :shock: Skyndar dit..avlägger rapport sen!
Du vet väl att Gunde delade ut massa guldpengar på slutet i det där programmet va? Om du tar på dig rollen som Gunde så får du nog betala också :lol:
Av Jenny
sus skrev:
fantasiflicka skrev:
Du vet väl att Gunde delade ut massa guldpengar på slutet i det där programmet va? Om du tar på dig rollen som Gunde så får du nog betala också :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av smurfis
Ska genast kolla rean, TACK Fantasiflicka för tipset! :urule:
Det var visst någon som sa att du betalar hela kalaset oxå :mitvit:
Har du satt nån gräns för hur mycket man får köpa för, eller är det bara att shoppa loss? Härligt med så generösa vänner! :vågen: 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
fantasiflicka skrev:Alla som vill att jag ska pynta!
det är inte så att jag är ignorant...jag bara nonchalerar era ord... 8) 8)

Jag hittade ingenting vid en snabb titt, så du slapp pröjsa min nota! 8)

Det fanns väl en del kul, men väntar nog tills Simon uppskattar sånt.. Och bunkra för julen har jag ingen lust med, speciellt inte om vi ska flytta innan.. :roll:
Användarens profilbild
Av sus
fantasiflicka skrev:Alla som vill att jag ska pynta!
det är inte så att jag är ignorant...jag bara nonchalerar era ord... 8) 8)
Du tror alltså att du kan klara dig undan dom dom här killarna genom att ignorera mig?
BildBildBildBild

annars kan jag skicka den här:
Bild

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?