Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Shit vad trist! :( Inga små hål heller! Hoppas att de kan kompensera dig, salsan är ju vackrast av dem alla!
Användarens profilbild
Av Blixa
Det där ser ju ut som att något blivit jättefel i produktionen för så stora hål ska det inte kunna bli av att tvättas. Då är den inte säker nog att bära i. Det borde gå att reklamera den om de är måna om sitt varumärke.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Elin G
Men vad den ser ut :shock: . Ja, den måste du ju få reklamera.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Blixa skrev:Det där ser ju ut som att något blivit jättefel i produktionen för så stora hål ska det inte kunna bli av att tvättas. Då är den inte säker nog att bära i. Det borde gå att reklamera den om de är måna om sitt varumärke.

Lycka till!
:iagree: dettdär serut som en säkerhetsrisk tycker jag...
Användarens profilbild
Av solanna
Blixa skrev:Det där ser ju ut som att något blivit jättefel i produktionen för så stora hål ska det inte kunna bli av att tvättas. Då är den inte säker nog att bära i. Det borde gå att reklamera den om de är måna om sitt varumärke.

Lycka till!
Nej, jag funderade först på om jag skulle kunna laga den ifall jag inte lyckas reklamera, men med tanke på att resten av tyget förmodligen är lika skört så känns det ju inte så kul, även om jag kan få den snygg igen. Jag har inte fått något svar från Bärabarn ännu, men jag återkommer när jag fått höra vad de säger, för det finns ju säkert fler ägare av sådana sjalar här som kan vara intresserade av utvecklingen.
Av Linda B
Vilken skruttsjal att gå sönder så!!! Hoppas att du får reklammera den mot en som inte är måndagexemplar!!!!!

Härliga färger förresten....! :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Åh vad trist. Hoppas du får positivt besked från Bära Barn.
Av Jenny
Nej vad trist! Det var ju verkligen inte något litet hål! Nyfiken på vad de säger!
Användarens profilbild
Av Puma
Tisse skrev:Nej vad trist! Det var ju verkligen inte något litet hål! Nyfiken på vad de säger!

:iagree:
Av surftrollet
Hur tusan går det till när den blir sådär i tvätten? :shock: Det måste ju ha varit rejäla försvagningar redan innan?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fy vad tråkigt! hoppas att du blir kompenserad och får ett bra svar!
Och även om det är trist att det hänt så får vi ju hoppas att du råkat få ett måndagsex, så inte det händer fler. Vore ju tråkigt på så snygga sjalar.
Håll oss uppdaterade!
Användarens profilbild
Av zandrama
OJ! :shock:
Hoppas du får byta!
Användarens profilbild
Av solanna
Jag ska få en ny sjal!!! :D :D :D

Här är svaret från Bärabarn:
"Hej!
Tack för ditt mejl. Vad kul att du gillar din bära-barn-sjal så mycket!
Förmodligen har du köpt en sjal med lite sträva ringar. Vi fick ett några,
ett fåtal, reklamationer på dem och bytte direkt ut ringarna i
tillverkningen till en slätare variant.
Självklart ska du få en ny sjal med släta ringar. Mejla oss din adress och
vilken färg du vill ha, så skickar vi en så fort som möjligt!"

Så om någon mer råkar ut för samma problem så hör av er till dem, för det är ju inte meningen att man inte ska kunna tvätta sin sjal utan att den går sönder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?