- mån feb 12, 2007 22:19
Nä men oj. Fy vad trist.
4-barns mor och doula. http://doulancecilia.blogspot.com/
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Blixa skrev:Det där ser ju ut som att något blivit jättefel i produktionen för så stora hål ska det inte kunna bli av att tvättas. Då är den inte säker nog att bära i. Det borde gå att reklamera den om de är måna om sitt varumärke.
Lycka till!
Blixa skrev:Det där ser ju ut som att något blivit jättefel i produktionen för så stora hål ska det inte kunna bli av att tvättas. Då är den inte säker nog att bära i. Det borde gå att reklamera den om de är måna om sitt varumärke.Nej, jag funderade först på om jag skulle kunna laga den ifall jag inte lyckas reklamera, men med tanke på att resten av tyget förmodligen är lika skört så känns det ju inte så kul, även om jag kan få den snygg igen. Jag har inte fått något svar från Bärabarn ännu, men jag återkommer när jag fått höra vad de säger, för det finns ju säkert fler ägare av sådana sjalar här som kan vara intresserade av utvecklingen.
Lycka till!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?