- mån feb 12, 2007 20:46
Jag tvättade min Salsa-ringis för andra gången idag och när jag tog ut den ur tvättmaskinen så upptäckte jag massor av hål där ringarna sitter fast.
Då hade jag ändå kört ett fintvättprogram med skoncentrifugering och så står det på tvättrådet att den ska klara vanlig 40-graders maskintvätt.
Är det någon som har varit med om samma? Jag har i alla fall mailat till Bärabarn nu för att se vad de säger. Problemet är för min del också att jag köpt sjalen begagnad här på SB så jag har inget kvitto och vet inte var den är köpt från början, men Bärabarn borde ju kunna ta ansvar för sina produkter ändå kan man tänka.

Är det någon som har varit med om samma? Jag har i alla fall mailat till Bärabarn nu för att se vad de säger. Problemet är för min del också att jag köpt sjalen begagnad här på SB så jag har inget kvitto och vet inte var den är köpt från början, men Bärabarn borde ju kunna ta ansvar för sina produkter ändå kan man tänka.
Senast redigerad av solanna den mån feb 12, 2007 22:12, redigerad totalt 1 gånger.
Susanne, mamma till Viggo (juli-03), Dante (juni-06) och Eira (feb-10)
Bär i Hemsydd MT à la BäraNära och Svart Sutemi
Bär i Hemsydd MT à la BäraNära och Svart Sutemi