Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag hyr en Sol av Hyrsjal och jag är så nöjd så nöjd och vill kanske köpa den så småningom. Men det är ett problem. Ni som har haft en Sol har kanske sett det, vet inte om det är så på alla easycare-sjalar. Efter ganska lite användning så delar sig trådarna litegrand, så att några enstaka rosa fält blir synbara i det oranga. Jag antar att det beror på att sjalen är så tunt vävd. Nåja, vid två ställen nära varandra ser man igenom sjalen och jag är rädd att det kommer bli hål där så småningom. Sjalen var perfekt när jag fick den otvättad, jag synade den. Men jag tycker inte att det är jag som gjort den tunn, det är ju inga hål, mer att den glesnat sådär.
Jag ska ju tala om detta för Hyrsjal innan jag skickar tillbaka den, men det är lite ledsamt, jag som eventuellt ville köpa den.

Men jag har liksom aldrig sett något sådant på en Didymos t ex. Är det för att Easycare sjalarna är så tunna, tål de ingenting. Jag har använt den flera timmar varje dag, men inte utomhus, under kanske en och en halv månad.
Användarens profilbild
Av sacha42
Har inte sånna problem med mina easys och inte med solen :roll:
måndagsexemplar kanske du hade oturen att få :mitvit:
Av Aelia
Har aldrig haft såna där problem med mina easy heller :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
sacha42 skrev:Har inte sånna problem med mina easys och inte med solen :roll:
Har du inga sådana små fält på solen? alltså där det rosa framträder lite på det oranga.
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:
sacha42 skrev:Har inte sånna problem med mina easys och inte med solen :roll:
Har du inga sådana små fält på solen?
nej, inte vad jag sett kan granska den i sömmarna i morgon bitti om du vill. Annars såg jag att Elin hade en sol ute på säljes om du vill chansa....
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag känner inte heller igen det problemet. Har också haft en sol och även en regnbåge... (solen har jag kvar en bit av som nu tjänstgör som bärpåse)

Låter konstigt tycker jag. :hmm:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag hade en Sol tidigare, kanske den är hos buscilla? Den hade ett sådant rosa ställe på sjalen, i det oranga. Jag trodde att det liksom blev så efter tvätt och lite användning eftersom de är så tunna.
Men hur ska Easycare isåfall upptäcka sådana vävfel (ifall det är vävfel) om de först framträder efter användning, när man dragit lite i sjalen.
Eller är det jag som drar för hårt i sjalarna. Kan inte jag få bli testperson i såfall för nya sjalar. :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:Jag hade en Sol tidigare, kanske den är hos buscilla? Den hade ett sådant rosa ställe på sjalen, i det oranga. Jag trodde att det liksom blev så efter tvätt och lite användning eftersom de är så tunna.
Men hur ska Easycare isåfall upptäcka sådana vävfel (ifall det är vävfel) om de först framträder efter användning, när man dragit lite i sjalen.
Eller är det jag som drar för hårt i sjalarna. Kan inte jag få bli testperson i såfall för nya sjalar. :wink:
låter underbart att få vara testperson :lol:

Vet faktiskt inte, men jag bär Alvan ett par timmar varje dag dock inte bara i solen men mkt och ofta och har inte haft det problemet med solen eller de andra easysarna. Nu måste jag givetvis gå igenom alla imorgon för att se :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag kan fota imorgon och visa vad jag menar, det är liksom som att det rosa skimrar igenom och det oranga går åt sidan, men det är inget man direkt tänker på så mycket, men det syns.
Användarens profilbild
Av Clifford
Menar du att genomslagstråden skymtar igenom? Eller är tyget så glest att man kan titta igenom det? Genomslagstråden syns i vilket fall i min regnbåge, men att det skulle vara fel har jag aldrig reflekterat över.
Användarens profilbild
Av Droppen
:hmm: Fota gärna så jag får se vad du menar, måste åxå genast granska min Sol.
Användarens profilbild
Av Helena
Pernilla J skrev:Menar du att genomslagstråden skymtar igenom? Eller är tyget så glest att man kan titta igenom det? Genomslagstråden syns i vilket fall i min regnbåge, men att det skulle vara fel har jag aldrig reflekterat över.
ja, jag menar det och det kan ju säkert var normalt. Men på några ställen har det blivit riktigt tunt, så att jag kan kika igenom. Äsch nu går jag och tröstköper några Katvig-kläder till halva priset. :cry:
om det finns några kvar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?