- fre jan 19, 2007 23:07
Jag hyr en Sol av Hyrsjal och jag är så nöjd så nöjd och vill kanske köpa den så småningom. Men det är ett problem. Ni som har haft en Sol har kanske sett det, vet inte om det är så på alla easycare-sjalar. Efter ganska lite användning så delar sig trådarna litegrand, så att några enstaka rosa fält blir synbara i det oranga. Jag antar att det beror på att sjalen är så tunt vävd. Nåja, vid två ställen nära varandra ser man igenom sjalen och jag är rädd att det kommer bli hål där så småningom. Sjalen var perfekt när jag fick den otvättad, jag synade den. Men jag tycker inte att det är jag som gjort den tunn, det är ju inga hål, mer att den glesnat sådär.
Jag ska ju tala om detta för Hyrsjal innan jag skickar tillbaka den, men det är lite ledsamt, jag som eventuellt ville köpa den.
Men jag har liksom aldrig sett något sådant på en Didymos t ex. Är det för att Easycare sjalarna är så tunna, tål de ingenting. Jag har använt den flera timmar varje dag, men inte utomhus, under kanske en och en halv månad.
Jag ska ju tala om detta för Hyrsjal innan jag skickar tillbaka den, men det är lite ledsamt, jag som eventuellt ville köpa den.
Men jag har liksom aldrig sett något sådant på en Didymos t ex. Är det för att Easycare sjalarna är så tunna, tål de ingenting. Jag har använt den flera timmar varje dag, men inte utomhus, under kanske en och en halv månad.
Helena med Marek (13 år) och Miles (10 år) och Saga (7 år)