Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
fick du den andra oxå?

vilken tycker du blev bäst i färg? (tror den ljusa egentligen ska vara lite mindre grön i färgen)
Användarens profilbild
Av florin
Bild

Jag tycker den blev jätte fin :app:

Färger är jätte svårt att se på datorskärmar... Jag kikade oxå på lappar i de här färgerna men fegade ur eftersomjag inte visste hur de skulel bli irl... Marlene har dock några lappar som är med beige text på vinröd botten och den biga färgen ser jätte bra ut...
Användarens profilbild
Av marlene
florin skrev:
Färger är jätte svårt att se på datorskärmar... Jag kikade oxå på lappar i de här färgerna men fegade ur eftersomjag inte visste hur de skulel bli irl... Marlene har dock några lappar som är med beige text på vinröd botten och den biga färgen ser jätte bra ut...
HÄR är bild på min men det är fotat med mobilen och det är ju inte helt lätt att få till exakt rätt nyans
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mina lappar på plats (ursäkta jättebilderna)
den undre stämmer bäst i färg, på min dator då :roll:

Bild
Bild

om man inte ser bilderna kan man besöka min pysselblogg
Användarens profilbild
Av Annika80
annelie skrev:fick du den andra oxå?

vilken tycker du blev bäst i färg? (tror den ljusa egentligen ska vara lite mindre grön i färgen)
Jag gillar den mörkt bruna bäst
Användarens profilbild
Av funshine
Hm orkar inte krångla med bild men kan ju berätta att jag funderar på
svart bakgrund vit dungeon text:

made @
ENELUNDEN

Enelunden heter området där vi bor.
Användarens profilbild
Av aspen
florin skrev:Bild

Jag tycker den blev jätte fin :app:

ja, den ljusbruna finns ju inte som ex. ens så jag vet inte om jag vågar. här ovanför är den grön tycker jag och jag fick en bild från namnband och då såg den vinröd ut, så jag vet inte, lutar åt den bruna då kanske.

marlene: nu blev jag sugen på en sjalbarnslapp :D

funshine, det låter fint, jag funderade på hägghult isället för lejlej eftersom gården heter så, fast lejlej är ju jag, min kompis son sa så innan han kunde säga annelie

norkmedoo: läckra färger; me like :wink:

annika80: tack för hjälpen, ja det lutar åt den mörka :)
Av missX
Jag har ljusbruna med beige text. De är inte alls lika gröna i verkligheten. Jag vet inte riktigt vart jag lagt dom, men jag kan kika efter dom imorgon och om jag hittar dom fixa ett kort på dom.
Användarens profilbild
Av lotti
Så här ser min namnlapp ut! Ser vitt och svart ut men är beige med brun text!!

Bild
Användarens profilbild
Av aspen
missX skrev:Jag har ljusbruna med beige text. De är inte alls lika gröna i verkligheten. Jag vet inte riktigt vart jag lagt dom, men jag kan kika efter dom imorgon och om jag hittar dom fixa ett kort på dom.
Jättegärna, vore såå snällt :D
Användarens profilbild
Av Sjalotta
norkmedoo! Vilka jättesnygga mössor! Riktigt impad! De skulle du kunna sälja dyrt... fast det kanske du redan gör ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
skulle sååå gärna vilja se dina ljusbruna band missX

förlåt om jag tjatar :urule:
Av missX
annelie skrev:skulle sååå gärna vilja se dina ljusbruna band missX

förlåt om jag tjatar :urule:
Både glömt och inte hittat :oops: .

Jag letade efter dom där jag trodde att jag skulle hitta dom direkt efter mitt inlägg här, men där var dom inte :roll: . Tänkte sen att jag skulle leta på ett par ställen till, men det glömde jag :oops: .

Ska se om jag hinner göra det i kväll. Ska försöka!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?