Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
florin skrev:HÄR är bild på min men det är fotat med mobilen och det är ju inte helt lätt att få till exakt rätt nyans
Färger är jätte svårt att se på datorskärmar... Jag kikade oxå på lappar i de här färgerna men fegade ur eftersomjag inte visste hur de skulel bli irl... Marlene har dock några lappar som är med beige text på vinröd botten och den biga färgen ser jätte bra ut...
annelie skrev:fick du den andra oxå?Jag gillar den mörkt bruna bäst
vilken tycker du blev bäst i färg? (tror den ljusa egentligen ska vara lite mindre grön i färgen)
florin skrev:ja, den ljusbruna finns ju inte som ex. ens så jag vet inte om jag vågar. här ovanför är den grön tycker jag och jag fick en bild från namnband och då såg den vinröd ut, så jag vet inte, lutar åt den bruna då kanske.
Jag tycker den blev jätte fin![]()
Färger är jätte svårt att se på datorskärmar... Jag kikade oxå på lappar i de här färgerna men fegade ur eftersomjag inte visste hur de skulel bli irl... Marlene har dock några lappar som är med beige text på vinröd botten och den biga färgen ser jätte bra ut...
missX skrev:Jag har ljusbruna med beige text. De är inte alls lika gröna i verkligheten. Jag vet inte riktigt vart jag lagt dom, men jag kan kika efter dom imorgon och om jag hittar dom fixa ett kort på dom.Jättegärna, vore såå snällt
annelie skrev:skulle sååå gärna vilja se dina ljusbruna band missXBåde glömt och inte hittat
förlåt om jag tjatar
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?