Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
fantasiflicka skrev:
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted:

Fantasiflicka - tänk på oss mindre begåvade, vilken ruta menar du egentligen?Bild
Okäääj!
*Ställ muspekaren på rutan längst upp, längst till vänster, okäääj?!

*För muspekaren nedåt och räkna FYRA, jag säger, fyra rutor nedåt. Du ska alltså stå på ruta nr 4 uppifrån

*Dra nu muspekaren till höger sju, jag upprepar 7 rutor, du skall stå på ruta nr 7

Med abri???
Ahaaaa. Sjalen ser mycket snygg ut! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Kotten skrev:
fantasiflicka skrev:
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted:

Fantasiflicka - tänk på oss mindre begåvade, vilken ruta menar du egentligen?Bild
Okäääj!
*Ställ muspekaren på rutan längst upp, längst till vänster, okäääj?!

*För muspekaren nedåt och räkna FYRA, jag säger, fyra rutor nedåt. Du ska alltså stå på ruta nr 4 uppifrån

*Dra nu muspekaren till höger sju, jag upprepar 7 rutor, du skall stå på ruta nr 7

Med abri???
Ahaaaa. Sjalen ser mycket snygg ut! :D
Nej. alltså...jag blev lite förälskad i HENNE!
Användarens profilbild
Av Ester
de hade behövt lite knythjälp på bilderna med bebben i sjalen..

anars blir man sugen att testa 279:- för en sjal...billigt billligt

fast jag som funderar på att bli lite mer medveten i min klädshopping kanske inte ska handla billiga bomullsjalar hur som helst utan att kolla upp :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Stackars bebis, vad har dem gjort?! :shock: Varför kontaktade dem inget sjalproffs innan dem tog bilderna så att bebisen inte åkt ut! vad hände nu? Han försöker desperat skyla över det genom att vända sig men på nästa ben faller bebisen ut.. jaja nästan iaf.
Sjalen ser lite väl stretchig ut skulle mitt sjalöga säga mig.. hmm hmm hmm.. :shock: :roll:
Av Cirynne
Åh vilka fina grejer! Synd att någonsådan butik inte finns i närheten av mig... :( Fast det är kanske tur! :D :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag var och kände på sjalen och den känns som lite tjockare t-shirt....kunde inte testknyta.....kan kanske bli svajjigt.....men ett stort plus; Knytinstruktionen är tryckt på sjalen ;-)
Av Enid
Nu är jag en sjalnovis men jag tyckte den kändes väldigt tunn och ostretchig jämfört med de trikåsjalar jag testat med (tricotti och tricot slen).

I övrigt så såg det mesta de hade väldigt mysigt ut, härliga stilrena basplagg. Deras tygväskor är helt underbart snygga också!!
Användarens profilbild
Av Sarai
Jag var inne på Granit i förrgår och sprang på den här sjalen. Blev så glad och förvånad :D . En bärsjal i en vanlig affär! I och för sig med namnet "lång sjal", men det var ju knytinstruktion tryckt på sjalen.

Jag har inte klämt på så många trikåsjalar, men denna kändes inte särskilt mycket tunnare än den Cuddlywrap vi hade ett tag. Däremot drog jag inte i de för att kolla hur stretchig den var. Den finns bara i svart och grått, och är kanske lite kort, 440*75 cm. Ändarna var rejält snedskurna, men jag kollade inte om 440 cm är inklusive ändar. Det låter som om någon får kolla upp det här lite mer! Om jag får chansen ska jag gå in igen, jag gillar också granit. (och muji)
Användarens profilbild
Av Sarai
OT.
Jag kunde inte låta bli att köpa vantar, trosor och strumpor när jag var där. De var väldigt sköna allihop. Rekomenderas! (Fast man kan ju undra hur och var de sys till det priset.)
Användarens profilbild
Av Eva N
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted: [/img]
Jag köpte ett par large till min låååånga sambo så ett par small skulle nog passa dig tror jag. ska nog köpa mig ett par själv också för de ser väldigt bekväma ut :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Elin skrev: anars blir man sugen att testa 279:- för en sjal...billigt billligt
Ja, det var verkligen inte dyrt...

Snygga grejer, jag har alltid gillat granit. Bra o snygga saker, till bra priser.
Användarens profilbild
Av Kotten
Eva N skrev:
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted: [/img]
Jag köpte ett par large till min låååånga sambo så ett par small skulle nog passa dig tror jag. ska nog köpa mig ett par själv också för de ser väldigt bekväma ut :D
Vad bra! Tack Eva N! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Här har inhandlats:

*Thaibyxa! Alltså, jag var nära att ha dem ÄVEN under nyårsfirandet för att de är så baskat sköna! :shock: :lol:
*Långärmad t-shirt
*kortärmad t-shirt
*Vantar
*Liten sjal för huvudet

Och kläderna är sååå härliga, jag har myst hela dagarna sedan jag köpte dem! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Hmm, oj.
Alltså de var ju på ett sätt jättesnygga. Och rätt så gravidanpassade. Men några såg ju ut att man blev jättestor i dem. Jag får nog sticka ner på stan och kolla.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?