Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Är det någon som sett dom och vet lite mer om dom här sjalarna?
http://www.granit.com/public/includes/main.html Kolla in en bild i mitten på en kvinna med en lång sjal runt halsen.

Dom är ju inte så långa kanske. Men oj så skoj att det säljs billiga sjalar i vanliga affärer! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Underbara grejer!!!
Tänk att lulla runt med de där kläderna...istället för HM´s plyschbyxor (inköpta under gymnasietiden) med en lapp där bak som skaver... :?

Och vilka vackra modeller...jag kan ju inte länka bilerna heller men jag ska kolla vilken bild jag blev lite förälskad i...hold on!
Användarens profilbild
Av Kotten
Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted:

Fantasiflicka - tänk på oss mindre begåvade, vilken ruta menar du egentligen?Bild
Användarens profilbild
Av annikar
Jajaja, visst är kläderna fina också! Men jag är mest nyfiken på bärsjalen :wink: Alltså den som finns med på några av bilderna och kallas stor sjal/bärsjal.
Får visst bege mig ner på stan nån dag märker jag :D
Användarens profilbild
Av Gurli
Thea skrev:Granit börjar bli mer och mer som Muji :app: . Den där underbara affären som finns i London http://www.mujionline.co.uk/
Ja och just det finns den inte på Åhléns city också? När jag går in där vill jag ha allt. Det fanns små metallfärgade häftstift som jag bara måste ha till exempel fastän häftstift inte används speciellt ofta. Jag har säkert tio skrivböcker därifrån. Oanvända :oops: Ligger bara och ser snygga ut.
Heeeeelt OT.
Nej, jag vet inte om Granit har bärsjalar.
Ja Muji är underbart. Så härliga doftljus, tofflor, kopppar, allt.
Jag köpte pärmar därifrån, men hålen är helt annorlunda, så jag kan inte sätta in något i den, men fin är den :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted:

Fantasiflicka - tänk på oss mindre begåvade, vilken ruta menar du egentligen?Bild
Okäääj!
*Ställ muspekaren på rutan längst upp, längst till vänster, okäääj?!

*För muspekaren nedåt och räkna FYRA, jag säger, fyra rutor nedåt. Du ska alltså stå på ruta nr 4 uppifrån

*Dra nu muspekaren till höger sju, jag upprepar 7 rutor, du skall stå på ruta nr 7

Med abri???
Användarens profilbild
Av Gurli
fantasiflicka skrev:Fjärde raden uppifrån! Sjunde bilden från vänster! :heart: :heart: :heart:
Är det den med mannen och bebben?

(det går inte att kopiera bilderna för att det är flash *suck*)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Gurli skrev:
Thea skrev:Granit börjar bli mer och mer som Muji :app: . Den där underbara affären som finns i London http://www.mujionline.co.uk/
Ja och just det finns den inte på Åhléns city också? När jag går in där vill jag ha allt. Det fanns små metallfärgade häftstift som jag bara måste ha till exempel fastän häftstift inte används speciellt ofta. Jag har säkert tio skrivböcker därifrån. Oanvända :oops: Ligger bara och ser snygga ut.
Heeeeelt OT.
Nej, jag vet inte om Granit har bärsjalar.
Ja Muji är underbart. Så härliga doftljus, tofflor, kopppar, allt.
Jag köpte pärmar därifrån, men hålen är helt annorlunda, så jag kan inte sätta in något i den, men fin är den :D
Handlar ni via nääätet då eller bevistar ni London in person???
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Gurli skrev:
fantasiflicka skrev:Fjärde raden uppifrån! Sjunde bilden från vänster! :heart: :heart: :heart:

NÄÄÄÄJ!
hallå, talar jag assyriska eller?! :lol: :lol:
Det är en kvinna med en sådan grå långsjal runt halsen!
Användarens profilbild
Av Gurli
fantasiflicka skrev:
Gurli skrev:

NÄÄÄÄJ!
hallå, talar jag assyriska eller?! :lol: :lol:
Det är en kvinna med en sådan grå långsjal runt halsen!
Men du skrev sjunde bilden från VÄNSTER och då räknade jag från VÄNSTER :wink:

Förresten så ser sjalen väldigt smal ut tycker jag.
Användarens profilbild
Av Kotten
fantasiflicka skrev:
Kotten skrev:Vad tror ni om yogabyxan, om man är ca 172 lång och har typ 36 i stl, ska man ha small eller medium då? Och dämn jo annikar som introducerade den här sidan för mig. :twisted:

Okäääj!

*För muspekaren nedåt och räkna FYRA, jag säger, fyra rutor nedåt. Du ska alltså stå på ruta nr 4 uppifrån

*Dra nu muspekaren till höger sju, jag upprepar 7 rutor, du skall stå på ruta nr 7

Med abri???
Ahaaaa. Sjalen ser mycket snygg ut! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Kotten skrev:
fantasiflicka skrev:

Okäääj!

Med abri???
Ahaaaa. Sjalen ser mycket snygg ut! :D
Nej. alltså...jag blev lite förälskad i HENNE!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?