- sön dec 17, 2006 20:42
Min underbara lilla stora skrutta sov i sjalen idag när vi åkte tåg mellan Borås och Stockholm
Det känns som det var evigheter sedan hon sist sov i sjal. Mest har det blivit Ergotransport på senare tid - men då sover hon ju inte. Och i ärlighetens namn, sjal är ju klart mysigare än sele
Trots att hon nu börjar bli lång lyckades jag knyta henne på magen. Gudars, vad gosigt det är!!!
Hennes varma andedräkt mot min axel, hennes mjuka nyklippta hår - vad jag älskar min stora tjej!
Att hon drev mig till vansinne senast igår natt då hon var pigg och alert mellan 23.00 - 03.00 är nu glömt och förlåtet... 
-schlaaal, säger hon med stort eftertryck och tittar på mig med de bedårande blå när hon vill bli buren.
Vem är jag att neka henne?!
Trodde ett tag att mina sjaldagar var räknade, men det verkar visst gå i vågor. Tur - jag är inte redo att lägga sjalen på hyllan!
Vilken sjal? En superingosad didy lena - Signes favorit!

Hennes varma andedräkt mot min axel, hennes mjuka nyklippta hår - vad jag älskar min stora tjej!

-schlaaal, säger hon med stort eftertryck och tittar på mig med de bedårande blå när hon vill bli buren.
Vem är jag att neka henne?!
Trodde ett tag att mina sjaldagar var räknade, men det verkar visst gå i vågor. Tur - jag är inte redo att lägga sjalen på hyllan!
Vilken sjal? En superingosad didy lena - Signes favorit!
Mamma till storasyster 0505 & lillebror 1109