Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
Min underbara lilla stora skrutta sov i sjalen idag när vi åkte tåg mellan Borås och Stockholm :heart: Det känns som det var evigheter sedan hon sist sov i sjal. Mest har det blivit Ergotransport på senare tid - men då sover hon ju inte. Och i ärlighetens namn, sjal är ju klart mysigare än sele :wink: Trots att hon nu börjar bli lång lyckades jag knyta henne på magen. Gudars, vad gosigt det är!!!

Hennes varma andedräkt mot min axel, hennes mjuka nyklippta hår - vad jag älskar min stora tjej! :loving: Att hon drev mig till vansinne senast igår natt då hon var pigg och alert mellan 23.00 - 03.00 är nu glömt och förlåtet... :lol:

-schlaaal, säger hon med stort eftertryck och tittar på mig med de bedårande blå när hon vill bli buren.

Vem är jag att neka henne?!

Trodde ett tag att mina sjaldagar var räknade, men det verkar visst gå i vågor. Tur - jag är inte redo att lägga sjalen på hyllan!

Vilken sjal? En superingosad didy lena - Signes favorit!
Användarens profilbild
Av Clifford
Hurra! :vågen:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag sjal är knyt-mödan värt :D

det var längesedan du var här, hur går det att bo och leva i Borås, ska du tillbaka igen eller var det bara ett halvår ni skulle bo där?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Linnea skrev:
det var längesedan du var här, hur går det att bo och leva i Borås, ska du tillbaka igen eller var det bara ett halvår ni skulle bo där?

Ja, det var länge sedan! :hello:

Borås funkar, men HURRA vad skönt det är att vara hemma - om än bara över julen... I början av feb är familjen hemma igen - för gott :wink: (eller tills nåt annat spännande jobb får mig att flytta tillfälligt igen)

Har ingen dator eller bredband i Borås :roll: därför blir det lite glest mellan besöken på sjalbarn...
Användarens profilbild
Av Luna
Låter mysigt med Signe, sömnen och sjalen.
ZaZi skrev:Har ingen dator eller bredband i Borås :roll: därför blir det lite glest mellan besöken på sjalbarn...
Du får gärna komma hem till oss och låna bredbandsdator.

GOD JUL på er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?